Bosan Dengan Posisi Seks Yang Sama Setiap Kali Berasmara?

Nak tahu bagaimana untuk menyelesaikan masalah anda dengan 102 Posisi Seks Unik dari 4 Kitab Ilmu Asmara Silam yang dijamin akan membuatkan pasangan anda mengeliat kesedapan dengan nikmat yang belum pernah beliau alami sebelum ini?

Jika anda ingin membebaskan diri anda dari belenggu kebosanan ketika berasmara dan memberikan pengalaman baru yang hebat kepada hubungan seksual anda, teruskan membaca kerana ini adalah satu-satunya ilmu yang anda perlukan untuk membahagiakan pasangan anda di ranjang!

Tarikh: 29 Nov 2014

Re: Ingin Mempelajari 102 Posisi Seks Unik

Assalamualaikum, dan Salam Sejahtera,

Saya pasti anda melayari laman web ini kerana anda ingin meningkatkan ilmu seks anda untuk menjadi seorang pencinta yang hebat dan membahagiakan pasangan anda sekaligus meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda.

Saya adalah pemilik laman web Info Seksual Melayu yang telah beroperasi sejak tahun 2008 yang memberikan tips dan nasihat berhubung ilmu seksologi di dalam Bahasa Melayu.

Sebagai pemilik laman web tersebut, saya menerima banyak soalan dan luahan hati pengunjung dengan pelbagai masalah berkaitan hubungan seks, dan antara luahan yang paling banyak saya terima ialah hubungan seks yang semakin hambar selari dengan meningkatnya usia perkahwinan.

  • Hubungan seks semakin hambar dan bosan. Dulu setiap hari ingin berasmara, kemudian setiap minggu, sekarang sebulan sekali pun susah. Dah cuba macam-macam..tapi hampa.
  • Setiap kali bersama dirasakan sebagai hanya melaksanakan tuntutan kewajipan. Tiada lagi keintiman dan bibit-bibit cinta seperti yang dirasai ketika mula berkahwin. Walaupun tak puas tetapi pendam aje lar. Saya takut sampai satu tahap saya tidak dapat lagi memendam kekecewaan dan curang terhadap pasangan.
  • Pasangan seringkali sibuk dan memberi pelbagai alasan ketika di ajak bersama. Jika si dia bersetuju pun seperti tidak ikhlas dan hanya seperti cukup syarat. Hasilnya tidak puas dan kecewa.
  • Hubungan seks menjadi semakin rutin. Takde surprise langsung. Setiap kali sama jer. Saya bosan. Tolong. Dah cuba goda suami dengan macam-macam cara tapi tak berhasil.

Dan pelbagai lagi keluhan yang saya terima dari pengunjung laman web saya yang kecewa dengan hubungan seks mereka.

Perkara ini tidak mengejutkan saya kerana kurangnya ilmu-ilmu seksologi yang boleh didapati di dalam Bahasa Melayu untuk dijadikan rujukan dan panduan oleh pasangan di negara kita adalah antara sebab utama yang menyumbang kepada masalah ini.

  • 73% Wanita dan 62% Lelaki di Malaysia Mengaku Tidak Puas Di Ranjang Kosmo!

    Sebanyak 73 peratus wanita di negara ini didapati tidak mencapai kepuasan dalam aktiviti seksual mereka. Menurut kajian yang dijalankan oleh Pfizer Malaysia pada Mei hingga Julai tahun lalu, masalah itu turut dialami lelaki negara ini.

    Sebanyak 62 peratus lelaki Malaysia turut dikatakan tidak puas di ranjang.

    Pakar seksologi dari Pusat Kesihatan Seksual Australia, Dr. Rosie King berkata, peratusan tersebut menunjukkan kadar yang tinggi berbanding purata peratus keseluruhan tahap kepuasan seks yang diperoleh di Asia Pasifik iaitu 57 peratus bagi lelaki dan 64 peratus bagi wanita.

    ...

  • Hubungan Seksual Hambar Antara Punca Keretakan Rumah Tangga Berita Harian, LPPKN, Jakim

    Hubungan hambar disebabkan kurang keinginan seks sama ada daripada pihak suami atau isteri, isteri berasa bosan kerana suami cepat klimaks setiap kali bersama, ketiadaan zuriat, suami mati pucuk, isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasme, juga menjadi masalah besar dalam rumah tangga.

    Laporan pada tahun sama memetik Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Agama dan Penerangan Negeri Terengganu, Muhammad Ramli Nuh, berkata bau badan, adegan seks dan baju tidur membosankan dikenal pasti sebagai punca kenaikan kadar perceraian di negeri itu.

    ...

Mengejutkan, tetapi Fakta tetap Fakta dan setuju atau tidak, jelas sekali hubungan seks adalah salah satu faktor yang memainkan peranan penting untuk meningkatkan kebahagiaan rumahtangga.

Salah satu faktor yang menyebabkan masalah-masalah ini berlaku ialah kerana masyarakat pada zaman sekarang kurang menekankan kepentingan untuk mendapatkan ilmu-ilmu seksual yang boleh membantu mengatasi masalah-masalah ini.

Berbeza dengan Masyarakat dahulu kala yang sudah sedia maklum akan masalah-masalah ini dan telah menyediakan bukan 1, tetapi empat kitab ilmu asmara untuk dipelajari dan dijadikan rujukan oleh generasi akan datang.

Ilmu Kamasutra

Kitab kamasutra adalah kitab kuno dari India yang ditulis oleh Vatsayana berdasarkan kajian beliau ke atas gerak laku seksual manusia.

Kamasutra dikatakan adalah manual seks yang tertua di dunia dan diterbitkan 400 tahun sebelum tahun Masihi.

Ilmu Kamasutra telah dijadikan rujukan mutlak oleh masyarakat dunia untuk sebarang perkara atau aktiviti berkaitan hubungan seks.

Ilmu Ananga Ranga

Ananga Ranga adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Kalyana Malla pada kurun ke 15.

Tujuan utama Ananga Ranga ditulis adalah untuk mengekalkan kebahagiaan rumahtangga dan mengelakkan perpisahan antara suami isteri.

Oleh itu boleh dikatakan ilmu Ananga Tanga adalah amat sesuai untuk pasangan yang ingin mengekalkan kebahagiaan rumahtangga.

Kitab Taman Harum

The Perfumed Garden adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Muhammad al-Nafzawi sekitar tahun 1410 sehingga 1434.

Nama asal manual yang ditulis oleh al-Nafzawi ini ialah "The Perfumed Garden of Sensual Delight"atau dalam bahasa arabnya, "Al-rawd al-'âtir fî nuzhati'l khâtir".

Kitab Taman Harum dipenuhi dengan nasihat-nasihat dan panduan bagaimana untuk meningkatkan keharmonian rumahtangga melalui ilmu asmara.

Manual Seks Tao

Manual Seks Taoist dicipta dengan tujuan utama untuk mengekalkan kesihatan pengamal ajaran Taoist.

Pengikut-pengikut ajaran Taoist percaya dengan mengamalkan seni-seni ajaran Taoist ketika melakukan hubungan seksual, mereka akan dapat mengekalkan kesihatan luaran dan dalaman, dan jika ditambah dengan senaman-senaman lain, mereka akan dapat melambatkan proses penuaan dan memberikan nafas baru terhadap hubungan rumahtangga yang hambar.

Ilmu-ilmu ini terkenal seluruh dunia dan telah diamalkan sejak turun temurun oleh masyarakat dunia. Kitab-kitab ini juga telah diterjemahkan ke dalam pelbagai Bahasa di dunia, tetapi sayang sekali tidak pernah diterjemahkan ke dalam versi Bahasa Melayu.

Sudah pasti ilmu-ilmu yang terdapat di dalam kitab ini akan dapat membantu anda untuk meningkatkan kenikmatan di dalam hubungan asmara anda sekaligus menghilangkan masalah-masalah yang melibatkan hubungan seks.

Bagaimana jika saya katakan anda boleh mendapatkan keempat-empat Kitab Ilmu Asmara ini di dalam versi Bahasa Melayu?

Ya, kini anda boleh mendapatkan ilmu yang terkandung di dalam keempat-empat kitab asmara silam ini.

Panduan Kamasutra Bergambar versi Bahasa Melayu (Edisi 2014) di dalam bentuk EBuku ini adalah ilmu-ilmu asmara terpilih daripada empat Kitab Ilmu Asmara turun temurun di atas yang digabungkan menjadi satu panduan ilmu asmara mutlak.

Untuk pengetahuan anda, Edisi pertama E-Buku Grafik Kamasutra Bergambar ini telah saya terbitkan pada Februari 2009 dan edisi pertama telah membantu ramai pasangan menyelesaikan masalah-masalah berkaitan hubungan seksual, dan memantapkan hubungan suami isteri.

E-Buku Kamasutra Bergambar edisi 2014 ini adalah edisi terbaru yang mengalami tambahan pelbagai isi kandungan terkini yang dijamin akan membantu anda menjadi seorang pencinta yang hebat dan memuaskan pasangan anda sepenuhnya di ranjang.

Pemecah dara..

Salam, terima kasih di atas penjelasan saudara. Servis yang bagus dan pantas dari saudara, saya telah menerima 'ebook' tersebut dan dah baca. Kandungan yang menarik. Sebelum ini saya ada beli ebook xxxxxxxx tapi kandungannya tak sehebat kamasutra bergambar.

tak sabar tunggu malam ni nak try posisi pemecah dara walaupun isteri dah takde dara hehehehe.

Mohamad Zaidi | 5 September 2009

Panduan ini akan mendedahkan Rahsia ilmu-ilmu asmara yang telah diamalkan sejak turun temurun dan dicipta khas untuk memberikan kenikmatan mutlak ketika anda beraksi di ranjang

Rahsia Ilmu Kamasutra

Rahsia ilmu Kamasutra yang terkenal di dunia dan dijadikan rujukan mutlak oleh mereka yang ingin meningkatkan ilmu asmara mereka ke tahap yang lebih tinggi. Bahagian ini akan mendedahkan kenapa Ilmu Kamasutra ini amat terkenal, dan kenapa ilmu Kamasutra ini boleh membantu anda menyelesaikan masalah-masalah seks yang sedang anda hadapi.

Pelajari juga teknik-teknik asli Kamasutra yang telah di adaptasi ke dalam pelbagai versi di serata dunia. Ini adalah ilmu hebat dalam konteks asal yang jarang diketahui umum. Bongkar rahsia ilmu Seni Asmara Kamasutra supaya hubungan seks anda lebih bermakna, hebat, dan sempurna!

Rahsia Ilmu Asmara Ananga Ranga

Jika anda sedang mengalami masalah rumahtangga, ini adalah ilmu rahsia yang perlu anda pelajari. Ananga Ranga ditulis khusus untuk membantu pasangan suami isteri menyerikan kembali hubungan yang suram, dalam masa yang sama meningkatkan kebahagiaan dan nikmat berumahtangga.

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, tujuan utama Ananga Ranga diterbitkan oleh Kalyana Malla adalah untuk mengelakkan berlakunya perceraian suami isteri dengan ilmu menawan hati pasangan melalui aktiviti seksual.

Oleh itu tidak syak lagi rahsia-rahsia ilmu yang terkandung di dalam manual Ananga Ranga akan membuatkan rumah tangga akan membuatkan hubungan seks suami isteri lebih bermakna, dan dengan mudah anda akan dapat menambat kembali hati pasangan anda dengan ilmu ini.

Rahsia Ilmu Asmara Taman Harum

Jika Ananga Ranga ditulis untuk mengelakkan berlakunya perceraian antara pasangan suami isteri, Taman Harum pula diterbitkan khusus untuk memberi panduan kepada pasangan bagaimana untuk menjadikan hubungan suami isteri lebih indah, seperti selamanya di alam percintaan.

Nasihat-nasihat yang terkandung di dalam panduan Taman Harum ini amat unik dan boleh membuatkan pasangan anda kembali jatuh cinta kepada anda, seperti pertemuan pertama.

Sesuai dengan namanya, Taman harum.. hubungan rumah tangga anda akan sentiasa wangi dengan cinta yang mekar, seperti di Taman yang selamanya harum dan indah.

Rahsia Posisi Ilmu Asmara Tao

Apa guna hubungan yang penuh dengan percintaan sekiranya kesihatan anda tidak mengizinkan? Ini adalah masalah yang akan diselesaikan melalui rahsia ilmu seks "Tao"ini.

Pengamal ilmu seks "Tao"percaya kesihatan seksual adalah kunci utama untuk menjalani kehidupan seks yang hebat dan penuh nikmat. Oleh itu ilmu yang terkandung di dalam bahagian ini adalah untuk mengekalkan kesihatan seksual untuk meningkatkan prestasi anda di ranjang.

Ilmu ini bukan sahaja akan membantu anda meningkatkan kesihatan luaran, tetapi juga kesihatan dalaman organ seksual anda dengan senaman dalaman yang unik dan berkesan. Malahan posisi-posisi seks rahsia yang terkandung di dalam panduan ini juga dicipta khusus untuk meningkatkan kesihatan seksual melalui persetubuhan.

Dalam erti kata lain, anda bukan sahaja akan menambahkan kenikmatan aktiviti seksual anda, tetapi pada masa yang sama akan meningkatkan kesihatan luaran dan dalaman dengan ilmu unik ini. Menyelam sambil minum air!

Selain teknik dan tips hebat yang terkandung di dalam keempat-empat kitab asmara ini, kitab-kitab ini juga terkenal dengan posisi-posisi seks yang unik dan telah dijadikan rujukan oleh pakar-pakar seksual dunia sebagai asas untuk memberi nasihat berkaitan aktiviti seksual.

Ini tidak menghairankan kerana kitab-kitab ini bukan dicipta sehari dua, tetapi berdasarkan pemerhatian dan kajian terperinci zaman berzaman untuk menghasilkan ilmu asmara yang hampir sempurna sebagai panduan generasi yang akan datang.

Saya telah memilih posisi-posisi seks terbaik yang telah terbukti dan dijamin akan membuatkan pasangan anda mengalami nikmat baru yang belum pernah beliau alami selama ini.

Posisi Lotus

Si Dara menyilangkan kakinya dan membawa kaki beliau hampir kepada perut, Si teruna kemudiannya memasukkan zakar ke dalam faraj dengan perlahan-lahan sambil melihat si dara dengan penuh kasih sayang.

Pinggang dan kaki si dara hendaklah fleksibel dalam posisi ini. Posisi ini akan membuatkan bukaan faraj melebar untuk memudahkan tusukan zakar. Posisi ini sesuai sebagai posisi pertama ketika berasmara.

Posisi Indrani

Posisi ini diilhamkan daripada Dewi Indrani dan dicipta untuk memberikan tusukan zakar yang dalam, pantas dan rakus.

Dalam posisi ini, si teruna disyorkan untuk melakukan tusukan dengan dalam, pantas,rakus dan laju untuk memberikan kepuasan maksima kepada si dara. Posisi ini sesuai diamalkan pada penghujung persetubuhan kerana posisi ini akan memudahkan pasangan untuk klimaks bersama.
Posisi Seks Ananga Ranga Posisi Seruling Sakti

Posisi Seruling Sakti

Si teruna mengiring dan mendakap si dara lalu merapatkan badan dan memasuki faraj pada sudut yang tinggi dari atas. Zakar ditujah dengan perlahan-lahan, diselang-seli dengan cumbuan dan ciuman. Tujahan kemudian dihentikan seketika seperti gembala yang menarik nafas ketika meniup seruling.

Posisi ini sesuai untuk gerakan perlahan dan penuh perasaan kasih-sayang, seperti sedang mabuk dilamun cinta.
Posis Seks Ananga Ranga Posisi Pemecah Dara

Posisi Pemecah Dara

Si dara mengangkat dan menarik lutut ke dada, kemudian merapatkan kaki serapat yang mungkin. Si teruna menusukkan zakar dengan perlahan-lahan ke dalam faraj.

Dalam posisi ini faraj si dara berada dalam keadaan yang rapat dan ketat. Si teruna harus memastikan zakar dimasukkan dengan lembut dan perlahan-lahan ke dalam faraj untuk mengelakkan kesakitan kepada si dara, seperti pada malam pertama.
Posisi Seks Taman Harum Posisi Pelangi

Posisi Pelangi

Ini adalah posisi yang unik dan dapat memberikan kenikmatan yang lain daripada yang lain apabila dicuba. Sudut tusukan zakar pada posisi ini adalah unik dan berbeza dari posisi-posisi yang lain.

Si teruna boleh memegang pinggang si dara jika lebih selesa daripada menarik bahu si dara. Si dara boleh membantu meningkatkan kenikmatan si teruna dengan menambah gerakan pinggang dan punggung.
Posisi Seks Taman Harum Posisi Tukaran Cinta

Posisi Tukaran Cinta

Posisi ini memberikan lebih nikmat kepada si dara dengan rangsangan pada klitoris dengan setiap gerakan. Si dara bebas memilih bagaimana ingin bergerak pada posisi ini. Gunakan gerakan naik turun, ke depan ke belakang, atau pun gerakan membulat.

Penukaran dari posisi ini kepada posisi "teruna di atas" adalah mudah, Cuma peluk pasangan dengan rapat dan gulingkan badan sehingga si teruna berada di atas.
Posisi Seks Tao Posisi Rama-rama

Posisi Rama-Rama

Posisi ini dikenali sebagai posisi rama-rama kerana gerakan si dara yang menyerupai gerakan rama-rama. Jika si dara berasa letih ketika berada dalam posisi mencangkung, beliau boleh menukar kepada posisi berlutut untuk menambah variasi pada posisi ini.

Walaupun posisi ini kelihatan mudah, tetapi si dara harus bijak memainkan peranan dengan mengurut zakar si teruna dengan teknik urutan dalaman yang diajarkan sebelum ini. Ini akan membuatkan anda berdua menikmati bersama keasyikkan posisi ini.
Posisi Seks Tao Posisi Ikatan Jed

Posisi Ikatan Jed

Diilhamkan dari seni menyambung jed masyarakat Cina Purba, si dara mengiring dan membengkokkan sebelah kaki yang berada di atas rapat ke dada dan memegangnya dengan tangan. Si teruna kemudiannya memandu zakar ke dalam faraj si dara sambil mengangkat sedikit kaki si dara.

Si dara akan merasai zakar bergerak di dinding bawah belakang faraj, yang jarang boleh dicapai dengan posisi biasa. Ini akan memberikan sensasi dan nikmat yang baru kepada si dara.

Dan Banyak Lagi Posisi Seks Bergambar Hebat, Yang Berjumlah
102 Posisi

Sudah pasti selepas ini aktiviti seks anda lebih bermakna dengan sensasi dan nikmat baru yang anda alami daripada posisi-posisi unik dan hebat ini.

Jangan terkejut jika selepas ini pasangan anda ingin membeli katil yang lebih besar selepas anda mempraktikkan posisi-posisi ini pada si dia ;-)

Dah lama cari!..

Untuk pengetahuan pihak tuan saya telah berjaya memuatturun produk tersebut. Dah lama saya cari isi kandungan begini. Terima kasih

Puan Zaa | 8 Januari 2010
  • Anda dan pasangan anda tidak akan bosan dengan mencuba posisi-posisi seks baru yang akan memberikan pengalaman dan sensasi baru sekaligus menghilangkan rasa bosan ketika berasmara.
  • Anda akan dapat memuaskan pasangan anda sepenuhnya ketika bersama dan membuat si dia tidak akan dapat melupakan detik-detik indah tersebut!
  • Anda akan mengejutkan pasangan anda dengan posisi-posisi seks unik yang hebat yang belum pernah beliau cuba sebelum ini, sudah pasti si dia akan kagum dengan kehebatan anda ketika bersama.
  • Anda akan membahagiakan pasangan anda dengan panduan-panduan asmara dari 4 kitab ilmu asmara silam yang sudah terbukti boleh meningkatkan kebahagiaan rumahtangga .
  • Pemecah dara..

    Salam, terima kasih di atas penjelasan saudara. Servis yang bagus dan pantas dari saudara, saya telah menerima 'ebook' tersebut dan dah baca. Kandungan yang menarik. Sebelum ini saya ada beli ebook xxxxxxxx tapi kandungannya tak sehebat kamasutra bergambar.

    tak sabar tunggu malam ni nak try posisi pemecah dara walaupun isteri dah takde dara hehehehe.

    Mohamad Zaidi | 5 September 2009
  • Satisfied Customer...

    Terima kasih kerana sudi memberikan link ebook yang sungguh informatif tersebut. Saya dah download dan tiada apa-apa masalah yang timbul.

    Amat berpuashati dengan ebook ni. Tanniah!

    Ramlan | 16 Februari 2010
  • Senyum Sendiri..

    T.kasih atas respon saudara terhadap feedback saya. Alhamdulillah saya dah dapat download melalui link yang saudara berikan.

    Saya tersenyum sendirian apabila membaca nukilan saudara kerana tak sabar rasanya nak cuba teknik ini bersama suami.

    Pn. Yati | 26 Ogos 2010
  • Dijamin Tak Rugi..

    Salam sejahtera kepada Kamasutra versi Melayu...

    Saya cuba beli ebook ni nampaknya tak sia-sia, dapat membantu saya dan pasangan lebih bermakna setiap kali kami bersama. Hubungan kami juga bertambah baik dengan ifnormasi dan tips-tips yang diberi.

    Sesapa yang masih ragu-ragu nak beli buku ni, beli la lekas, saya jamin anda tak rugi.

    Terima kasih atas Ebook yang anda jual, memuaskan hati saya...Saya harap kalian akan dapat menambah bilangan buku rujukan seperti ini dan dapat menggunakan Bahasa Melayu sepenuhnya..

    Boy | 22 Februari 2011
  • Sangat Menyukainya..

    Hi..

    Terima kasih di atas panduan ebook. Kami suami isteri sangat menyukainya.. sekarang ni kami sedang membaca ebook yang lain.

    Terima kasih dengan offer Ebook terbaru ini. Suami saya pasti menyukainya.

    Saya akan melanggan pada masa yang terdekat ini memandangkan saya sangat sibuk dengan pekerjaan saya.

    Pn. Pamela | 16 Ogos 2011
  • InsyaAllah...

    Terima kasih Tuan di atas perkongsian ilmu ini.

    8 tahun melayari bahtera perkahwinan tanpa dikurniakan anak mendorong saya mencari ilmu ini

    InsyaAllah semoga Allah menunaikan hasrat dan impian kami.

    Pn. Hasnah | 18 Februari 2012
  • Suami Tertanya-Tanya...

    Ok.. Akak dah pindahkan bahan-bahan Ebook ke Pen Drive...nampaknya Ok. Thanks for the idea.

    Suami akak tertanya-tanya dari mana akak dapat idea-idea baru.. wah!!!!! Tapi akak hanya tersenyum sahaja.. akak kata ada laaaa.. cuma akak belum sempat berkongsi buku ini dengan dia kerana beliau sangat sibuk dengan tugas-tugasnya..nanti ada masa akak akan tunjuk ebook ini pada beliau kerana beliau juga perlu tahu.. supaya sama-sama "give and take"

    Thanks ea

    Pn. Asiah | 3 Mac 2012
  • Value Added...

    Salam Encik,

    Alhamdulillah semua Ebook berjaya didownload dan dibuka

    Saya dan suami sempat baca empat Ebook yang didownload semalam..dan yes banyak kebenarannya dalam tulisan-tulisan tu.

    Kekadang susah nak bagitau secara peribadi tetapi bila sama-sama baca jadi mudah sikit untuk berbincang untuk value-added dalam hubungan suami-isteri

    Pn. Norain | 13 April 2012
  • Menarik Minat Suami!

    Salam.

    Terima kasih. Saya tak sabar nak mula baca. Saya send pada suami, suami seorang yang kurang gemar membaca, walaupun telah banyak dan pelbagai buku saya beli untuk kami baca dan amalkan.

    Pada awalnya suami juga enggan izinkan saya beli pakej ni, tapi setelah dipujuk dia setuju.

    Saya terus send salah satu buku padanya dan dia kata seronok baca dan tak sabar nak praktikkan bila balik nanti.

    Ayat yang ringkas dan padat sangat mudah difahami menarik minat sumai dan memberikan saya semangat untuk berusaha hehe...

    Malah suami minta juga saya send buku-buku yang lain.

    Terima kasih. Moga ilmu ini dapat dikongsi dengan baik

    Pn. Suriani | 2 May 2012
  • Gembira dan Teruja!

    Salam Sejahtera,

    Terima kasih kepada admin atas produk yang diberikan dan saya telah selamat mendownload kesemuanya

    Respon saya mengenai produk: Saya berpuas hati dengan ilmu yang dikongsi dan berasa gembira serta teruja kerana sebelum ini kurang idea dalam perhubungan intim suami isteri

    Terima kasih

    En. Shariff | 4 Jun 2012
  • Perkongsian Ilmu!

    Salam Sejahtera,

    Saya telah menerima kesemua 9 Ebook daripada Admin, kesemuanya boleh dibuka.. Terima kasih banyak-banyak kepada Admin kerana telah membantu saya download Ebook tersebut

    Sekiranya ada apa-apa kemusykilan saya akan menghubungi Admin lagi.

    Sekali lagi diucapkan terima kasih atas perkongsian ilmu ini

    Pn. Mai | 16 Februari 2013
  • Banyak Manfaat!

    Salam Admin.

    Terima kasih..saya dah download, banyak manfaat yang saya pelajari

    Terima kasih banyak-banyak, sangat membantu saya dan isteri.

    Keep it up, ada apa-apa info lagi sila share dengan saya sama.. hehe..thank you

    En. Azam | 28 Ogos 2013
  • Excited!

    Ok...

    Saya dah berjaya download kesemua sekali..

    Sekarang kena start study.. hehehe

    Terima kasih banyak-banyak

    Pn. Azliana | 13 Januari 2014
  • Berbaloi Sangat..

    Terima kasih banyak-banyak Admin..

    Saya dah download dan save satu persatu..sangat happy..dan thanks a lot sebab beri maklumbalas terhadap email saya dengan pantas dan tepat..

    Berbaloi sangat dengan harga RM30 dan dapat pelbagai ilmu yagn melebihi dari harganya..

    Good job!!

    Pn. Amani | 24 April 2014

Baik, Saya Berminat! Bagaimana saya nak dapatkan panduan ini dan berapa harga yang saya perlu bayar untuk panduan hebat ini?

Jika anda lihat harga untuk satu Ebuku Ilmu Asmara ini dijual pada harga mencecah sehingga USD19.90 di Amazon. Jadi USD19 x 4=USD76=RM25x.xx!

Tetapi gila lah jika saya mengenakan caj sebanyak itu untuk panduan ini.

Walaupun saya pasti anda sendiri tahu walaupun tiada harga untuk ilmu pengetahuan yang dijamin boleh membantu meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda.

Berapa harga yang akan anda letak untuk ilmu yang dijamin akan meningkatkan pengetahuan anda dalam ilmu asmara yang dijamin akan membantu anda memberi kepuasan sepenuhnya kepada si dia untuk meningkatkan keintiman kehidupan berumahtangga anda berdua?

Pada awal pelancaran panduan Ebuku ini pada tahun 2009, saya menjualnya dengan harga RM80.00, laris macam goreng pisang panas.

Kemudian saya menerima banyak email dari mereka yang berminat untuk mendapatkan panduan ini tetapi kurang mampu, oleh itu saya menurunkan harganya kepada RM50.00.

Walaubagaimanapun, hari ini saya dalam "good mood", dan saya ikhlas untuk membantu anda meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda, oleh itu saya ingin memberi peluang kepad anda untuk panduan ini hanya pada harga RM30.00

Yup, anda hanya perlu membuat pelaburan sebanyak RM30.00, bukan RM80.00, bukan RM50.00 untuk panduan hebat ini.

Hanya RM30 untuk satu-satunya E-Buku pertama di Malaysia yang mengandungi panduan asmara lengkap di dalam Bahasa Melayu yang akan menjadikan anda seorang pakar asmara sebenar!

  • 253 Mukasurat dengan 90% Kandungan bergambar penuh dengan ilmu asmara lengkap yang akan membuatkan anda menjadi seorang pencinta yang hebat.
  • 102 Posisi Seks Unik Bergambar dengan penerangan lengkap di dalam Bahasa Melayu yang akan memberikan anda idea baru ketika beraksi sekaligus memberikan pengalaman dan nikmat baru kepada anda dan pasangan anda.
  • Panduan asmara yang sudah terbukti sejak zaman berzaman yang akan membantu anda dan pasangan anda meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda berdua.
Tetapi tunggu jangan buat tempahan lagi. Lihat di bawah kerana saya ingin saya ingin memberikan lagi panduan ilmu-ilmu berkaitan hubungan suami isteri supaya anda mendapat lebih nilai untuk wang anda

Bonus 1: 90 Kesalahan Seks (Edisi 2014)

Panduan ini akan mendedahkan kesalahan-kesalahan seks yang sering dilakukan oleh lelaki dan wanita ketika melakukan hubungan seks

Panduan ini akan membuka mata anda tentang kesalahan-kesalahan yang anda lakukan, akan membuatkan anda berfikir dan berkata,

"Oh, tak tahu pun perbuatan tu salah dan tak sesuai dilakukan ketika seks"

Elakkan diri anda daripada melakukan kesalahan-kesalahan ini.

Jadikan hubungan asmara anda bersama si dialebih sempurna tanpa sebarang kesalahan, sekaligus membuatkan hubungan asmara anda lebih nikmat dan mengasyikkan.

Bernilai: RM20

Bonus 2: 101 Idea Asmara (Edisi 2014)

Panduan ini mengandungi 101 Idea Asmara untuk anda realisasikan bersama si dia.

Idea-idea asmara yang terkandung di dalam panduan ini bukanlah idea asmara yang biasa anda dengar.

Idea-idea ini merangkumi dari teknik mengusik dan menggoda ketika anda sedang makan bersama si dia sehinggalah kepada idea-idea nakal dan erotik sebelum berasmara.

Gunakan sepenuhnya 101 Idea Asmara di dalam panduan ini untuk meningkatkan keintiman di dalam rumahtangga anda sekaligus menjadikan kehidupan berumahtangga lebih bahagia dan ceria dengan idea-idea yang nakal dan menggoda.

Bernilai: RM27.00

Bonus 3: 50 Teknik Foreplay (Edisi 2014)

Panduan Teknik Foreplay ini mengandungi 25 Teknik Foreplay yang boleh diamalkan oleh si suami kepada isteri dan 25 Teknik Foreplay yang boleh si isteri lakukan kepada si suami. Teknik-teknik ini adalah unik dan anda akan tidak akan dapat teknik-teknik ini dari sebarang sumber-sumber penerbitan Bahasa Melayu yang lain!

Gunakan teknik-teknik ini sebelum berdayung dan lihat bagaimana pasangan anda akan mengeliat dan mengerang kesedapan dengan kehebatan teknik anda.

Jangan pula marah pasangan anda sekiranya si dia tidak tahan dan klimaks sebelum berdayung kerana kehebatan teknik-teknik ini

Bernilai: RM30.00

Bonus 4: Variasi Posisi Asmara (Edisi 2014)

Panduan Variasi Posisi Asmara ini adalah teknik "Advance"kepada mereka yang mahukan lebih kenikmatan daripada Posisi-Posisi Seks yang terdapat di dalam E-Buku Kamasutra Bergambar.

Ketahui bagaimana variasi posisi asmara yang dicipta khusus hasil daripada gabungan posisi-posisi seks ini dapat memberikan sensasi sepenuhnya kepada zakar dan faraj ketika berasmara sekaligus memberikan kenikmatan yang belum pernah anda dan si dia rasai ketika melakukan hubungan seks.

Anda harus mencuba sendiri variasi-variasi ini untuk merasai sensasi dan kenikmatan yang sukar untuk saya gambarkan dengan kata-kata.

Bernilai: RM40.00

Dan juga panduan-panduan hebat di dalam Bahasa Inggeris yang telah saya pilih khas untuk anda lengkapkan ilmu asmara anda

Bonus 5 - Sex for Dummies

Panduan berbahasa Inggeris yang terkenal ini mempunyai 433 mukasurat!

Menerangkan dari A sampai Z ilmu-ilmu hubungan seks dengan bahasa-bahasa yang mudah difahami supaya mereka yang baru berjinak-jinak dengan hubungan seks dapat menerokai sepenuhnya keseronokan dan kenikmatan hubungan seksual.

Bernilai: USD14.99 (RM45)

Bonus 6 - Secret of Better Sex

Panduan ini ditulis oleh Dr. Joel D. Block, Professor berkelulusan P.H.D yang juga seorang pakar terapi seks.

Panduan ini mendedahkan rahsia-rahsia yang wajib diketahui oleh setiap pasangan untuk melengkapkan ilmu hubungan seks mereka.

Bernilai: USD10.99 (RM32)

Bonus 7 - Sex Over 50

Ditulis oleh Dr. Joel D. Block bersama Susan Crain Bakos.

Panduan ini sesuai untuk mereka yang telah berumur, untuk mengetahui bagaimana untuk mengaplikasikan hubungan seks pada usia yang lanjut.

Sesuai juga dibaca oleh mereka yang masih muda sebagai persediaan pada hari tua supaya hubungan intim anda sentiasa penuh dengan kenikmatan walaupun pada lanjut usia.

Bernilai: USD9.99 (RM30)

Bonus 8 - Complete Idiot's Guide to Amazing Sex

Katakan "Ya"untuk hubungan seks yang hebat!

Itu lah yang cuba disampaikan oleh E-Buku yang mengandungi 830 mukasurat ini!

Dengan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam E-Buku ini sudah pasti anda akan dapat meningkatkan tahap hubungan seks anda ke tahap yang lebih mengkagumkan.

Bernilai: USD19.99 (RM60)

Semua Bonus Ini Bernilai:

RM284.00!

Saya beri Percuma kepada anda

Tetapi anda harus bertindak segera kerana tawaran ini adalah terhad dan hanya untuk mereka yang benar-benar serius untuk meningkatkan kebahagiaan rumahtangga mereka sahaja.

Tawaran ini akan tamat dalam tempoh:

  • Adakah berbaloi membuat pelaburan sebanyak RM30 untuk semua panduan hebat ini?

    Ya sangat-sangat berbaloi dengan ilmu yang akan dapati dan pelajari dari panduan-panduan yang hebat ini. Melabur untuk mendapatkan ilmu tidak pernah merugikan!

  • Adakah panduan-panduan ini akan membantu anda meningkatkan pengetahuan ilmu seksual anda dan menjadikan anda lebih hebat diranjang

    Sudah pasti! Ilmu-ilmu yang terdapat di dalam E-Buku E-Buku ini telah terbukti keberkesanannya dan telah diamalkan oleh seluruh masyarakat dunia, terutama ilmu-ilmu seksual di dalam E-Buku Kamasutra Bergambar yang telah dipraktikkan sejak turun temurun lagi dan telah membahagiakan ber'billion-billion' pasangan di seluruh dunia.
  • Kenapa saya memberikan panduan-panduan ini dengan harga yang sangat rendah sedangkan saya boleh menjual panduan-panduan ini secara berasingan

    Jawapannya sangat mudah, kerana saya ingin membantu anda menambahkan ilmu yang dapat memberikan kebahagiaan sepenuhnya kepada rumahtangga anda. Ingat, ilmu-ilmu yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit adalah sukar dicari!
  • Saya berharap anda tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan Panduan-panduan ini kerana harga pengenalan RM30 dan bonus-bonus percuma yang saya berikan ini adalah amat terhad. Saya akan menutup tawaran ini setelah saya mencapai kuota yang saya inginkan.

  • Jangan kecewa nanti sekiranya anda tidak mengambil tindakan segera untuk membuat tempahan sekarang dan apabila anda kembali harga untuk panduan ini telah dinaikkan kepada harga asal RM50.00 dan bonus-bonus hebat ini telah tiada.

  • Jadi Jangan berlengah lagi dan klik butang "Tempah Sekarang"di bawah untuk membuat tempahan dengan 3 langkah mudah.

Ya saya ingin mendapatkan Panduan Pakej Kamasutra Bergambar(9 Ebuku Hebat) dengan Harga RM30.00

Tempah Sekarang
  • Dah lama cari..

    Untuk pengetahuan pihak tuan saya telah berjaya memuatturun produk tersebut.

    Dah lama saya cari isi kandungan begini.

    Terima kasih

    Zaa Naa | 8 Januari 2010
  • Teknik Khayalan..

    Terima kasih!

    25 Nov 2010 adalah Aniversari 20 tahun malam pertama saya bersama isteri.

    Sehingga sekarang ribuan teknik rekaan khayalan kami telah lakukan, Tapi nampaknya teknik Kamasutra ni lebih hebat.

    Terima kasih

    En. Sham | 4 November 2010
  • Sangat Puas Hati..

    Wokey.. Thankz so much...

    Saya dah dapat and dah download.. thankzzzs so much ^_______^

    Saya sangat puas hati dengan ebook ni

    Tq so much...

    Nor Sukma | 6 Mac 2011
  • Amat Membantu Saya & Pasangan..

    Salam admin

    Terima kasih atas bantuan saudara menyelesaikan masalah teknikal ni. Produknya mudah difahami, simple & amat-amat membantu saya & pasangan dalam meningkatkan pengetahuan & menambahkan warna dalam rumahtangga kami.

    Well done & keep up the good work guys.

    En. Yus Faizal | 22 September 2011
  • Ringkas Tetapi Padat...

    Terima kasih.

    Saya telah pun menerimanya dan ternyata isi kandungan ringkas tetapi padat.

    Terima kasih sekali lagi untuk semua krew sales Kamasutra Bergambar.

    Pn. Fazi | 18 Februari 2012
  • Memberi Manfaat!

    Thankz a lot, di atas respon and email itu

    Saya dah dapat download semua 9 attachment yang Tuan bagi sebentar tadi. Terima kasih banyak-banyak. Memang ilmu ini dapat memberi manfaat kepada kami. Sorry di atas kesulitan, dan terima kasih

    Mungkin akan datang banyak lagi ilmu berkaitan kekeluargaan yang akan dikongsi bersama

    Thank you

    En. Zamri | 9 Jun 2012
  • Good Job!

    Dear Sir/Madam,

    Salam Sejahtera

    To inform that in this morning saya telah berjaya download semua E-Buku ni. I rasa mungkin semalam download banyak kali, jadikan komputer I tidak dapat download E-Buku tu.

    Walaubagaimanapun saya ingin mengucapkan banyak Terima kasih kepada Tuan/Puan yang sanggup memberi bantuan kepada Jane, you are really the good customer services person.

    I'm so satisfaction with your service, good job...

    Pn. Jane | 12 Julai 2012
  • Anda Bila Lagi?

    Salam saudara,

    Terima kasih atas perkhidmatannya.

    Satu Ebook yang hebat dan segala penerangannya cukup jelas dan sangat-sangat sesuai untuk dipraktikkan kepada yang sudah berkahwin dan yang akan mendirikan rumah tangga.

    Buku ini sangat-sangat sesuai untuk panduan melayari bahtera bersama isteri tercinta.

    Saya sudah memilikinya, anda bila lagi.. saya sangat-sangat berpuas hati

    Thanks Admin..

    En. Syukri | 11 September 2012
  • Berbaloi!

    Salam Tuan

    Terima kasih atas Ebook yang diterima

    Saya baru download pagi tadi, berbaloi RM50.. banyak sangat info bergambar...

    En. Farizal | 5 Januari 2013
  • Banyak Info Berguna...

    Thank you

    Saya dah terima Ebook.. banyak info berguna..

    Pn. Mazatul | 18 Oktober 2013
  • Semoga Dipermudahkan Urusan...

    Terima kasih admin...

    Saya sangat-sangat berpuas hati dengan produk dan perkhidmatan yang diberikan..

    Semoga admin dipermudahkan urusan..

    En. Abdullah | 24 Mei 2014
  • Sangat Best!

    Terima kasih Admin..dah dapat view

    Thank you very much for the very kind and excellenct service.. sangat best!

    May you have a good business..InsyaAllah..amin

    Pn. Masnimar | 2 Ogos 2014
  • Memiliki 9 panduan berkualiti tinggi dengan ilmu, teknik, dan tips hebat, tidak pernah didedahkan sebelum ini yang boleh anda amalkan seumur hidup anda untuk membahagiakan pasangan anda.

  • Mempelajari dan memdalami ilmu-ilmu asmara yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas yang dijamin akan memberikan pengalaman baru yang penuh nikmat kepada hubungan asmara anda dan si dia.

  • Menambat kembali hati si dia dengan skill baru anda di ranjang, membuatkan beliau teruja dan puas sepenuhnya ketika berasmara.

Saya pasti anda tidak akan membaca bebelan saya sehingga ke sini...

Saya yakin anda adalah seorang yang mahukan perubahan dan tidak akan teragak-agak untuk membuat pelaburan terhadap sesuatu yang dijamin akan menguntungkan anda pada masa depan, yang akan memberikan kebahagiaan di dalam kehidupan anda yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.

Jangan tergolong di antara golongan mereka yang lebih mementingkan wang ringgit daripada segalanya kerana wang ringgit boleh dicari, tetapi ilmu yang boleh dijamin boleh memberikan kebahagiaan adalah sukar untuk didapati.
Jangan lepaskan peluang ini dan jangan lagi teragak-agak untuk mendapatkan panduan ini. Percayalah pelaburan yang anda lakukan untuk hari ini akan memberikan manfaat yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit, sehingga ke akhir hayat!

Tawaran akan tamat dalam tempoh

Admin Info Seks Melayu

Penulis dan Penerbit "Kamasutra Bergambar"
http://www.kamasutrabergambar.com
 29 Nov 2014

P/S: Panduan-panduan ini bukan bahan lucah dan tidak mengandungi sebarang gambar-gambar lucah. Hanya terdapat grafik posisi yang telah di"sensorkan"pada bahagian tertentu untuk memudahkan saya memberi penerangan kepada anda. Oleh itu anda tidak perlu ragu-ragu untuk mendapatkan panduan-panduan ini.

P/P/SSebagai seorang yang bijak, saya pasti anda tahu anda akan membuat pelaburan yang bijak dengan mendapatkan panduan-panduan ini kerana harga yang saya tawarkan kepada anda amat tidak masuk akal berbanding kualiti panduan yang saya berikan.

P/P/SJadi jangan berlengah lagi, dan jangan lepaskan peluang ini kerana tawaran yang saya berikan ini adalah amat terhad, saya tidak mahu anda menyesaldi kemudian hari kerana terlepas peluang untuk meningkatkan kualiti hidup anda dan membahagiakan pasangan anda hanya kerana anda takut untuk membuat pelaburan terhadap ilmu yang tidak boleh dinilai dengan wang ringgit.