Hubungan di Ranjang Semakin Hambar dan Membosankan?

Nak tahu bagaimana nak selesaikan masalah anda dengan ilmu warisan turun temurun yang dijamin akan buat si dia mengeliat kesedapan dengan nikmat yang belum pernah beliau alami sebelum ini?

Dari Meja Pengarang, 29 Apr 2016.

Masalah dingin dalam hubungan seks bukanlah masalah yang baru. Masalah ini sering melanda pasangan yang telah lama mendirikan rumah tangga. Selari dengan meningkatnya usia perkahwinan, ramai pasangan yang mula terasa jemu dengan aksi-aksi di ranjang.

Malah masalah ini bukan sahaja melanda pasangan yang telah lama berkahwin, tetapi juga melanda pasangan pengantin baru yang kurang ilmu untuk memuaskan pasangan dalam hubungan suami isteri.

Sebagai pemilik laman web Info Seks Melayu yang memberikan informasi dan tip berkaitan seks sihat sejak tahun 2008, saya banyak menerima keluhan dari pasangan suami isteri yang menghadapi masalah ini.

Antara keluhan dan luahan perasaan yang sering saya terima:

Pasangan Bosan di Ranjang
  • Connector.

    Hubungan di ranjang dirasakan semakin jauh

    Dulu boleh dikatakan setiap hari nak. Sekarang sebulan sekali pun susah. Dah cuba pelbagai cara untuk goda si dia, tapi masih hampa.

  • Connector.

    Setiap kali bersama hanya buat aksi yang sama

    Takde surprise langsung. Setiap kali sama jer. Saya semakin bosan. Kadang-kadang terfikir nak makan luar sebab tak puas dengan si dia.

  • Connector.

    Si dia sering beri pelbagai alasan ketika diajak bersama

    Jika setuju pun seperti tidak ikhlas dan hanya menunaikan kewajipan. Nampak sangat beliau bosan dengan layanan saya di ranjang. Walau pun tak puas, saya pendam jer, selagi termampu.

  • Connector.

    Tiada lagi layanan mesra dan perasaan cinta seperti dahulu

    Kadang-kadang saya rasakan si dia seperti terpaksa. Tiada lagi layanan mesra dan bibit-bibit cinta yang saya rasakan seperti dahulu. Saya takut saya hilang sabar dan mula curang dengan si dia. Tolong, saya tak mahu perkara ini berlaku!

Dan pelbagai lagi keluhan berkaitan masalah ini. Banyak luahan yang terlalu intim yang saya sendiri malu untuk kongsikan di sini.

Kasihan dan sedih juga membaca luahan perasaan ini. Ada yang begitu kronik sehingga hampir membawa kepada perceraian, hanya kerana masalah yang melanda di ranjang.

Apatah Lagi Dengan Berita-Berita Seperti:

Keratan akhbar masalah seks
  • Connector.

    Hubungan Seksual Hambar Antara Punca Keretakan Rumahtangga

    Isteri berasa bosan kerana suami cepat klimaks setiap kali bersama…Isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasme, juga menjadi masalah besar dalam rumah tangga. Adegan seks dan baju tidur membosankan dikenal pasti sebagai punca kenaikan kadar perceraian.

  • Connector.

    Hampir 60% Lelaki Mengalami Masalah Seks

    Lemah tenaga batin punca 3 kali isteri lari…Tetapi di sebalik itu, Hamid begitu kesal dengan dirinya sendiri kerana tidak mampu memberikan nafkah batin kepada isterinya menyebabkan isterinya menderita…

  • Connector.

    Wanita Malaysia Tak Puas Seks

    Sukar untuk dipercayai, tetapi itulah hakikatnya. Menurut kajian sebuah syarikat antarabangsa, 73% wanita Malaysia didapati tidak mencapai kepuasan dalam aktiviti seks bersama pasangan mereka…

  • Connector.

    Seks Punca Cerai

    Pasangan bersikap dingin, tiada kepelbagaian dalam seks dan tiada kepuasan seks antara tiga masalah seksual yang mencatatkan peratusan tertinggi sehingga menyebabkan perceraian berlaku dalam kalangan pasangan muda…

Dan pelbagai lagi masalah-masalah berkaitan hubungan di ranjang yang melanda pasangan suami isteri, yang telah lama mendirikan rumahtangga, mahupun yang baru berkahwin.

Adakah Anda Juga Menghadapi Masalah Yang Sama?

Mungkin anda merasakan berita-berita ini dibesar-besarkan oleh media bercetak untuk menarik minat pembaca. Mungkin juga, tetapi jangan terkejut jika saya katakan berdasarkan statistik yang saya kumpul dari pengunjung laman web saya, 80% dari pasangan yang berkahwin akan mengalami masalah ini!

Kenapa masalah ini berlaku? Ke mana perginya ghairah di ranjang seperti yang dirasai ketika baru mula mendirikan rumahtangga dahulu? Ke mana hilangnya kemuncak nikmat yang dirasai seperti masa dahulu?

Faktor-Faktor Bosan di Ranjang

Dari kajian dan soal jawab yang saya lakukan terhadap pengunjung laman web saya, saya dapati terdapat dua faktor utama yang menyebabkan masalah semakin bosan di ranjang ini berlaku.

Faktor yang pertama ialah tiada pembaharuan dalam hubungan seks, dan yang ke dua ialah teknik hubungan seks yang salah.

Faktor-faktor lain seperti saiz zakar, ‘body’ yang tak seksi sebenarnya tak memainkan peranan besar dalam masalah ini.

Tiada pembaharuan dalam hubungan seks

Faktor ini sering diabaikan oleh kebanyakan pasangan ketika mencari penyelesaian untuk meningkatkan nikmat hubungan di ranjang.

Manusia adalah makhluk yang sentiasa inginkan benda baru. Mungkin mereka kurang sedar perkara ini, tetapi inilah fitrah manusia, suka kan benda baru.

Tambahan pula, apa sahaja perkara yang dilakukan berulang kali tanpa pembaharuan akan membawa kepada jemu dan bosan,

Kebanyakan pasangan tidak mahu mencari inisiatif untuk memberi pembaharuan dalam hubungan di ranjang. Mereka lebih selesa melakukan perkara yang sama, iaitu rutin dalam kehidupan harian dan tabiat ini terbawa-bawa kepada hubungan di ranjang.

Ini adalah tabiat yang buruk, dan akan merosakkan nikmat hubungan seks suami isteri.

Teknik hubungan seks yang salah

Sebenarnya ramai pasangan yang melakukan teknik hubungan seks yang salah. Malangnya ramai yang tak sedar akan faktor ini, dan masih melakukan teknik seks yang sama walaupun mereka sedar mereka gagal mencapai nikmat sepenuhnya di ranjang dengan teknik tersebut.

Mereka menganggap teknik tidak memainkan peranan penting dalam hubungan seks. Mereka lebih berminat untuk mencari penyelesaian mudah untuk meningkatkan nikmat di ranjang seperti mengambil makanan tambahan atau ubat kuat.

Adakah ini penyelesaian terbaik untuk meningkatkan kembali nikmat di ranjang? Iaitu dengan mengambil ubat-ubat yang kononnya boleh membesarkan zakar, melambatkan pancut untuk suami?

Atau jamu untuk isteri yang dikatakan boleh merapatkan kembali faraj, atau memberi tenaga tambahan untuk beraksi di ranjang?

Untuk para suami yang merasakan anda boleh membuat isteri anda puas hanya dengan mengambil ubat kuat, biar saya beri satu fakta yang akan mengejutkan anda.

Ubat rangsangan zakar, atau ubat kuat yang disahkan oleh FDA, iaitu Badan Makanan dan Dadah Amerika Syarikat hanyalah VIAGRA.

Ini bermakna ubat kuat atau “Male enhancement pills” yang memenuhi pasaran pada masa sekarang tidak diiktiraf sama sekali.

Malah lebih menakutkan terdapat ubat kuat yang terdapat di pasaran pada masa sekarang disahkan oleh FDA mengandungi kandungan merbahaya yang boleh memberi kesan sampingan kepada kesihatan individu.

Ini petikan yang saya ambil dari laman web FDA terhadap ubat kuat yang terkenal.

FDA laboratory analysis confirmed that Vimax (EXP: 11.2016 LOT: 01.13) contains tadalafil, the active ingredient in the FDA approved prescription drug Cialis, used to treat erectile dysfunction (ED). This undeclared ingredient may interact with nitrates found in some prescription drugs such as nitroglycerin and may lower blood pressure to dangerous levels. Men with diabetes, high blood pressure, high cholesterol, or heart disease often take nitrates.

Itu ubat kuat yang terkenal dan dipasarkan ke seluruh dunia. Ubat kuat, ubat lambat pancut yang dijual melalui laman-laman sosial yang sijil Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) pun takde? Anda fikirlah sendiri.

Sanggup ke anda mengorbankan kesihatan anda dengan ubat-ubat kuat ini yang mungkin boleh membuat zakar tak naik langsung, atau lebih teruk lagi membunuh anda?

Saya harap anda tidak sebodoh itu. Maaf sedikit kasar.

Jika anda memang perlu mengambil ubat untuk mengubat masalah kronik seperti mati pucuk, saya nasihatkan anda berjumpa pakar perubatan untuk preskripsi ubatan yang sesuai. Jangan ambil risiko dengan ubatan yang merbahaya!

Begitu juga kepada para isteri yang gemar mengambil jamu atau ubatan yang kononnya boleh merapatkan kembali faraj dan menambat hati suami.

Terdapat beberapa kesan negatif mengambil jamu seperti kerosakan hati, buah pinggang, dan usus. Tambahan pula banyak jamu pada masa sekarang di campur bahan kimia dalam dos yang berbahaya untuk meningkatkan kesan jamu tersebut.

Ini berlaku kerana proses penghasilan jamu itu sendiri. Walaupun saya tidak nafikan terdapat jamu yang berkesan seperti yang didakwa, proses penghasilan jamu itu sendiri mencurigakan.

Ubat-ubatan yang diluluskan dihasilkan dengan proses yang dikawal rapi supaya tidak memberi kesan sampingan. Ini berbeza dengan ubat tradisional, yang dihasilkan secara tradisional.

Kesan sampingan seperti kerosakan sistem pencernaan dan perkumuhan ini mungkin tidak akan kelihatan dalam jangka masa pendek, tetapi pada jangka masa panjang.

Oleh itu elakkanlah daripada mengambil makanan tambahan atau ubat-ubatan yang tidak diketahui kandungannya dan tidak disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM).

Jadi jika ubat kuat atau jamu bukan tidak dapat menyelesaikan masalah bosan di ranjang, apakah penyelesaian kepada masalah ini?

Penyelesaian kepada masalah bosan di ranjang

Sebenarnya apa yang anda perlukan untuk menyelesaikan masalah hubungan seks semakin hambar dan bosan ialah dengan ilmu.

Ilmu yang dapat memberi pembaharuan dalam hubungan seks anda, dan juga ilmu teknik-teknik seks yang betul yang telah terbukti dapat membuat hubungan suami isteri di ranjang lebih nikmat dan bermakna.

Ilmu yang akan membantu anda untuk mengembalikan semula nikmat bercinta seperti baru mendirikan rumahtangga.

Anda tidak perlu ubat kuat, makjun atau jamu untuk mengembalikan kemesraan dalam hubungan seks suami isteri.

Anda perlukan ilmu yang akan membantu anda untuk membuat hubungan di ranjang lebih nikmat dan ilmu yang akan membuat pasangan anda puas dan menggeliat kesedapan setiap kali anda beradu di ranjang.

Ilmu Yang Akan Membantu di Ranjang

Pada zaman sekarang di mana informasi berada di hujung jari, sudah pasti mudah untuk mendapatkan ilmu yang dapat membantu anda meningkatkan kembali kemesraan dalam hubungan di ranjang.

Tetapi oleh kerana topik ini dianggap begitu sensitif di kalangan masyarakat kita, sudah pasti agak sukar untuk mendapatkan ilmu ini secara tradisional, iaitu melalui buku bercetak, atau khidmat nasihat rakan atau keluarga.

Oleh itu sumber yang paling mudah ialah dengan mendapatkan ilmu ini secara online, atau melalui Internet.

Walaupun terdapat banyak informasi yang boleh didapati secara online pada masa sekarang, informasi-informasi ini kadang kala tidak lengkap

Lebih teruk lagi tak boleh diguna pakai kerana memberi informasi yang salah dan kadang-kala tidak membantu dan boleh membuat hubungan seks lebih menyedihkan.

Ilmu-ilmu seks yang didapati dari menonton filem lucah juga tidak akan membantu. Nama pun filem, mestilah semata-mata lakonan.

Jika anda gemar menonton filem lucah dengan alasan untuk mencari ilmu seks, hentikan sekarang juga. Percayalah jika saya katakan aksi-aksi dalam filem lucah adalah bohong semata, dan teknik-teknik tersebut tidak boleh diguna pakai untuk memuaskan pasangan anda.

Jadi di manakah sumber untuk anda mendapatkan ilmu-ilmu ‘sebenar’ yang boleh memberi nafas baru dalam hubungan seks anda berdua?

“Orang lama” lebih pakar

Pernah tak anda terfikir pada zaman dahulu kala bagaimana masyarakat mendapatkan ilmu-ilmu ini, iaitu sebelum wujudnya media seperti buku bercetak, atau media online seperti laman web.

Jika anda ingat masyarakat dahulu kala kurang ilmu pengetahuan tentang seks, anda sebenarnya salah.

Sebenarnya orang dahulu kala lebih hebat ilmunya tentang seks berbanding masyarakat zaman sekarang.

Jangan terkejut jika saya katakan hampir kebanyakan ilmu seksual yang boleh didapati pada hari ni berasal dari ilmu-ilmu lama, berkurun lamanya.

Ilmu seks lama ini dijadikan rujukan kerana ilmu-ilmu ini telah lengkap dan boleh dikatakan adalah ilmu terbaik untuk dijadikan rujukan tentang ilmu seks.

Ilmu seks silam yang saya maksudkan ialah ilmu Kamasutra, Ananga Ranga, Taman Harum dan Manual Seks Tao.

Kitab Ilmu Asmara Silam

Kitab Kamasutra

Kitab kamasutra adalah kitab kuno dari India yang ditulis oleh Vatsayana berdasarkan kajian beliau ke atas gerak laku seksual manusia. Kamasutra dikatakan adalah manual seks yang tertua di dunia dan diterbitkan 400 tahun sebelum tahun Masihi.

Ilmu Kamasutra telah dijadikan rujukan mutlak oleh masyarakat dunia untuk sebarang perkara atau aktiviti berkaitan hubungan seks.

Kitab Ananga Ranga

Ananga Ranga adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Kalyana Malla pada kurun ke 15. Tujuan utama Ananga Ranga ditulis adalah untuk mengekalkan kebahagiaan rumahtangga dan mengelakkan perpisahan antara suami isteri.

Oleh itu boleh dikatakan ilmu Ananga Tanga adalah amat sesuai untuk pasangan yang ingin mengekalkan kebahagiaan rumahtangga.

Kitab Taman Harum

The Perfumed Garden adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Muhammad al-Nafzawi sekitar tahun 1410 sehingga 1434.

Nama asal manual yang ditulis oleh al-Nafzawi ini ialah “The Perfumed Garden of Sensual Delight”atau dalam bahasa arabnya, “Al-rawd al-‘âtir fî nuzhati’l khâtir”.

Kitab Taman Harum dipenuhi dengan nasihat-nasihat dan panduan bagaimana untuk meningkatkan keharmonian rumahtangga melalui ilmu asmara.

Manual Seks Tao

Manual Seks Taoist dicipta dengan tujuan utama untuk mengekalkan kesihatan pengamal ajaran Taoist.

Pengikut-pengikut ajaran Taoist percaya dengan mengamalkan seni-seni ajaran Taoist ketika melakukan hubungan seksual, mereka akan dapat mengekalkan kesihatan luaran dan dalaman, dan jika ditambah dengan senaman-senaman lain, mereka akan dapat melambatkan proses penuaan dan memberikan nafas baru terhadap hubungan rumahtangga yang hambar.

Ilmu-ilmu asmara silam yang saya senaraikan di atas adalah ilmu-ilmu yang telah terbukti keberkesanannya. Jika tidak sudah pasti ilmu-ilmu ini tidak dijadikan asas dan rujukan oleh masyarakat zaman sekarang.
Ilmu asmara silam ini adalah ilmu  yang perlu anda belajar untuk mengembalikan semula nikmat hubungan seks anda!

Tiada dalam Bahasa Melayu

Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, ilmu-ilmu asmara silam ini adalah ilmu yang telah terbukti boleh membuat hubungan suami isteri kembali mesra dan nikmat.

Tidak hairanlah ilmu-ilmu masih dijadikan rujukan oleh masyarakat dunia walaupun usia ilmu-ilmu ini telah berabad lamanya.

Kitab panduan ilmu-ilmu asmara di atas sebenarnya telah diterjemahkan ke dalam pelbagai bahasa di dunia ini. Boleh dikatakan anda boleh mendapatkan panduan ilmu asmara silam ini dalam bahasa-bahasa utama dunia.

Malangnya ilmu-ilmu ni tiada di dalam Bahasa Melayu.

Oleh itu saya telah mengambil inisiatif dan menterjemahkan ilmu-ilmu ini ke dalam Bahasa Melayu untuk dijadikan panduan dan rujukan pasangan yang ingin memberi pembaharuan dalam hubungan seks mereka, sekali gus meningkatkan nikmat di ranjang.

Setelah melakukan kajian, dan sedikit praktikal ;), saya telah menerbitkan sebuah panduan yang mengumpulkan ilmu-ilmu warisan turun temurun ini ke dalam sebuah E-buku yang lengkap.

Memperkenalkan Kamasutra Bergambar

Edisi 2016

Cover E-buku Kamasutra Bergambar 2016

Panduan E-buku Kamasutra Bergambar menghimpunkan 4 ilmu warisan turun temurun yang saya nyatakan sebelum ini ke dalam satu panduan lengkap, 100% di dalam Bahasa Melayu.

Edisi pertama E-buku ini telah saya terbitkan pada Februari 2009 dan Alhamdulillah mendapat sambutan yang sangat-sangat menggalakkan. Pelbagai maklum balas positif yang saya terima dari pemilik panduan ini.

Anda boleh baca sendiri pada laman Testimonial di laman web ini.

Namun begitu sebagai manusia, tidak ada yang sempurna. Saya juga menerima kritikan membina dan sering membaiki kualiti dan menambah isi kandungan atas permintaan pelanggan. Dan kini Kamasutra Bergambar adalah edisi terbaru, iaitu Edisi 2016.

Boleh dikatakan E-buku ini hampir sempurna setelah diperbaiki selama hampir 7 tahun.

Saya yakin ilmu-ilmu yang terkandung di dalam panduan ini akan membantu anda untuk mengembalikan kemesraan hubungan suami isteri, dan menyegarkan semula aksi-aksi di ranjang supaya kembali penuh dengan ghairah dan nikmat.

Mereka yang berpuas hati

Suami Cakap Memang Berbaloi

Alhamdulillah, saya dah dapat muat turun semua ebuku tersebut. Terima kasih atas prihatin pihak admin. Suami cakap memang berbaloi melabur untuk dapatkan ilmu-ilmu ni. Terima kasih sekali lagi. Semoga terbitkan lagi ilmu-ilmu macam ni.

Testimonial kamasutra bergambar 7 Mac 2016
7 Mar 2016

Rahsia Ilmu Asmara Silam

Panduan Ini Akan Mendedahkan Rahsia Ilmu-Ilmu Asmara Yang Telah Diamalkan Sejak Turun Temurun dan Dicipta Khas Untuk Memberikan Kenikmatan Mutlak Ketika Anda Beraksi di Ranjang

Kamasutra Seni Asmara

Rahsia Ilmu Kamasutra

Rahsia ilmu Kamasutra yang terkenal di dunia dan dijadikan rujukan mutlak oleh mereka yang ingin meningkatkan ilmu asmara mereka ke tahap yang lebih tinggi.

Bahagian ini akan mendedahkan kenapa Ilmu Kamasutra ini amat terkenal, dan kenapa ilmu Kamasutra ini boleh membantu anda menyelesaikan masalah-masalah seks yang sedang anda hadapi.

Pelajari juga teknik-teknik asli Kamasutra yang telah di adaptasi ke dalam pelbagai versi di serata dunia. Ini adalah ilmu hebat dalam konteks asal yang jarang diketahui umum. Bongkar rahsia ilmu Seni Asmara Kamasutra supaya hubungan seks anda lebih bermakna, hebat, dan sempurna!

Rahsia Ananga Ranga

Jika anda sedang mengalami masalah rumahtangga, ini adalah ilmu rahsia yang perlu anda pelajari. Ananga Ranga ditulis khusus untuk membantu pasangan suami isteri menyerikan kembali hubungan yang suram, dalam masa yang sama meningkatkan kebahagiaan dan nikmat rumahtangga.

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, tujuan utama Ananga Ranga diterbitkan oleh Kalyana Malla adalah untuk mengelakkan berlakunya perceraian suami isteri dengan ilmu menawan hati pasangan melalui aktiviti seksual.

Oleh itu tidak syak lagi rahsia-rahsia ilmu yang terkandung di dalam manual Ananga Ranga akan membuat kan rumah tangga akan membuat kan hubungan seks suami isteri lebih bermakna, dan dengan mudah anda akan dapat menambat kembali hati pasangan anda dengan ilmu ini.

Ananga Ranga Peringkat Percintaan
Taman Harum The Perfumed Garden

Rahsia Taman Harum

Jika Ananga Ranga ditulis untuk mengelakkan berlakunya perceraian antara pasangan suami isteri, Taman Harum pula diterbitkan khusus untuk memberi panduan kepada pasangan bagaimana untuk menjadikan hubungan suami isteri lebih indah, seperti selamanya di alam percintaan.

Nasihat-nasihat yang terkandung di dalam panduan Taman Harum ini amat unik dan boleh membuat kan pasangan anda kembali jatuh cinta kepada anda, seperti pertemuan pertama.

Sesuai dengan namanya, Taman harum.. hubungan rumah tangga anda akan sentiasa wangi dengan cinta yang mekar, seperti di Taman yang selamanya harum dan indah.

Manual Seks Tao

Apa guna hubungan yang penuh dengan percintaan sekiranya kesihatan anda tidak mengizinkan? Ini adalah masalah yang akan diselesaikan melalui rahsia ilmu seks “Tao”ini.

Pengamal ilmu seks “Tao” percaya kesihatan seksual adalah kunci utama untuk menjalani kehidupan seks yang hebat dan penuh nikmat. Oleh itu ilmu yang terkandung di dalam bahagian ini adalah untuk mengekalkan kesihatan seksual untuk meningkatkan prestasi anda di ranjang.

Ilmu ini bukan sahaja akan membantu anda meningkatkan kesihatan luaran, tetapi juga kesihatan dalaman organ seksual anda dengan senaman dalaman yang unik dan berkesan. Malahan posisi-posisi seks rahsia yang terkandung di dalam panduan ini juga dicipta khusus untuk meningkatkan kesihatan seksual melalui persetubuhan.

Dalam erti kata lain, anda bukan sahaja akan menambahkan kenikmatan aktiviti seksual anda, tetapi pada masa yang sama akan meningkatkan kesihatan luaran dan dalaman dengan ilmu unik ini. Menyelam sambil minum air!

Manual Seks Tao Cantuman Asmara

Selain teknik dan tip hebat yang terkandung di dalam keempat-empat kitab asmara ini, kitab-kitab ini juga terkenal dengan posisi-posisi seks yang unik dan telah dijadikan rujukan oleh pakar-pakar seksual dunia sebagai asas untuk memberi nasihat berkaitan aktiviti seksual.

Ini tidak menghairankan kerana kitab-kitab ini bukan dicipta sehari dua, tetapi berdasarkan pemerhatian dan kajian terperinci zaman berzaman untuk menghasilkan ilmu asmara yang hampir sempurna sebagai panduan generasi yang akan datang.

Saya telah memilih posisi-posisi seks terbaik yang telah terbukti dan dijamin akan buat pasangan anda mengalami nikmat baru yang belum pernah beliau alami selama ini.

102 Posisi Seks Terbaik

Antara Posisi-Posisi Seks Hebat Yang Akan Anda Amalkan Bersama Si Dia

Posisi Seks Kamasutra Posisi Lotus

Posisi Lotus

Si Dara menyilangkan kakinya dan membawa kaki beliau hampir kepada perut, Si teruna kemudiannya memasukkan zakar ke dalam faraj dengan perlahan-lahan sambil…

Posisi Seks Kamasutra Posisi Indrani

Posisi Indrani

Posisi ini diilhamkan daripada Dewi Indrani dan dicipta untuk memberikan tusukan zakar yang dalam, pantas dan rakus. Dalam posisi ini, si teruna disyorkan untuk…

Posisi Seks Kamasutra Posisi Separuh Menekan

Posisi Separuh Menekan

Posisi ini menggabungkan kelembutan dan kekuatan si dara. Posisi ini juga akan mendedahkan klitoris si dara, oleh itu si teruna boleh bermain-main…

Posisi Seks Ananga Ranga Posisi Seruling Sakti

Posisi Seruling Sakti

Si teruna mengiring dan mendakap si dara lalu merapatkan badan dan memasuki faraj pada sudut yang tinggi dari atas. Zakar ditujah dengan perlahan-lahan, diselang-seli dengan…

Posisi Seks Ananga Ranga Posisi Balasan Si Dara

Posisi Balasan Si Dara

Si dara duduk di atas si teruna dan mencari posisi yang sesuai untuk memasukkan zakar ke dalam faraj dengan perlahan-lahan, tetapi…

Posisi Seks Ananga Ranga Posisi Pemecah Dara

Posisi Pemecah Dara

Si dara mengangkat dan menarik lutut ke dada, kemudian merapatkan kaki serapat yang mungkin. Si teruna menusukkan zakar dengan perlahan-lahan ke dalam faraj. Pada posisi ini faraj si dara…

Posisi Seks Taman Harum Posisi Cinta Mekar

Posisi Cinta Mekar

Posisi ini memberikan lebih nikmat kepada si dara dengan rangsangan pada klitoris dengan setiap gerakan. Si dara bebas memilih bagaimana ingin bergerak pada posisi ini. Gunakan gerakan…

Posisi Seks Taman Harum Posisi Menggesel Zakar

Posisi Menggesel Zakar

Si teruna memegang zakarnya dan merangsang si dara dengan menggeselkan kepala zakar kepada biji kelentit dan…

Posisi Seks Taman Harum Posisi Pelangi

Posisi Pelangi

Ini adalah posisi yang unik dan dapat memberikan kenikmatan yang lain daripada yang lain apabila dicuba. Sudut tusukan zakar pada posisi ini adalah unik dan berbeza dari posisi-posisi yang lain. Si teruna boleh memegang pinggang si dara…

Posisi Seks Tao Posisi Kuda Menggoyang Kaki

Posisi Kuda Menggoyang Kaki

Si dara berbaring, mengangkat sebelah kaki dan meletakkannya ke atas bahu si teruna. Sebelah kaki lagi dibengkokkan ke dada. Si teruna memasuki si dara…

Posisi Seks Tao Posisi Ikatan Jed

Posisi Ikatan Jed

Diilhamkan dari seni menyambung jed masyarakat Cina Purba, si dara mengiring dan membengkokkan sebelah kaki yang berada di atas rapat ke dada dan memegangnya dengan tangan. Si teruna kemudiannya memandu zakar…

Posisi Seks Taman Harum Posisi Pelangi

Posisi Langkah Harimau

Pada posisi ini, si dara duduk di atas zakar si teruna dan bergerak mengikut keselesaan dan kepuasan dirinya. Si teruna boleh memberikan lebih rangsangan kepada si dara dengan…

Dan Banyak Lagi Posisi Seks Bergambar, Berjumlah 102 Posisi Seks Semuanya!

Sudah pasti selepas ini aktiviti seks anda lebih bermakna dengan sensasi dan nikmat baru yang anda alami daripada posisi-posisi unik dan hebat ini.

Mereka yang berpuas hati

Nyata Tidak Rugi Wang Yang Dilaburkan

Syukur.. hanya itu yang mampu saya dan isteri ungkapkan. e book ini banyak membantu kami yang hanya bersama dengan beberapa posisi hingga kami merasakan permainan ini hanya meredakan nafsu sahaja. Nyata e book ini menambah lagi daya kreativiti kami dan tak sabar untuk mempraktikkan bersama. Nyata tidak rugi wang yang dilaburkan untuk kebahagiaan dan kepuasan bersama. Harap tuan teruskan dan dapat membantu pasangan lain.

Testimonial Kamasutra Bergambar
25 Feb 2015

Teknik & Tip Asmara Mutlak

Melalui Panduan Ini Juga Anda Akan Mempelajari Teknik & Tip Asmara Terbaik, Antaranya:

Lokasi Asmara

Pelajari ilmu bagaimana untuk menggoda si dia dengan lokasi berasmara terbaik untuk mewujudkan suasana ghairah dan romantik. Selepas ini anda tidak perlu lagi risau si dia tiada mood untuk bersama di ranjang dengan lokasi asmara yang anda sediakan.

Tip yang diberikan di dalam bahagian ini akan membuat kan si dia pula yang tidak sabar-sabar untuk memulakan aksi seterusnya.

Rapikan Tubuhmu

Ketahui bagaimana beberapa langkah mudah merapikan tubuh anda boleh memberi perbezaan ketara kepada reaksi si dia. Tidak perlu berbelanja mahal untuk membuat anda kelihatan seksi dan menggoda untuk yang tersayang.

Tip ini akan memastikan anda tidak akan mengecewakan si dia kerana anda sentiasa tampil rapi, seksi dan menggoda setiap masa, walaupun ketika baru bangun dari tidur.

.

Godaan Asmara

Teknik lengkap yang telah diamalkan sejak turun temurun untuk menggoda pasangan supaya ghairah si dia akan memuncak ke tahap maksimum. Hanya amalkan teknik menggoda ini dan anda tidak perlu lagi risau bagaimana nak buat si dia cair dengan godaan anda.

Sudah pasti selepas ini si dia anda akan cair dengan teknik menggoda anda dan akan tidak sabar-sabar untuk menggomol anda.

Sentuhan Asmara

Ketahui apakah teknik terbaik untuk menyentuh si dia dengan mempelajari rahsia 12 teknik memeluk, menyentuh dan membelai. Beri pengalaman dan sensasi baru kepada si dia hanya dengan sentuhan jari jemari anda.

Jangan pula hairan jika selepas anda mengamalkan teknik ini, si dia menjadi lebih manja dan sentiasa minta anda belai setiap masa dan ketika.

Ciuman Asmara

Bongkar rahsia ilmu ciuman Kamasutra dan pelajari bagaimana untuk mencium si dia dengan ciuman yang sempurna. Ilmu ciuman ini telah diamalkan turun temurun dan dijamin akan meruntuhkan benteng pertahanan si dia sekali gus membuat si dia tidak sabar-sabar untuk aksi seterusnya.

Ilmu ciuman ini bukan sahaja boleh diamalkan ketika di ranjang, tetapi anda boleh amalkan setiap masa dan keadaan untuk membuat si dia bertambah sayang dan kembali jatuh cinta kepada anda.

Urutan Asmara

Pada zaman dahulu kala, para suami dilatih untuk memberikan urutan kepada pasangannya, dan para isteri pula dilatih menerima urutan si lelaki untuk mewujudkan mood asmara. Sayangnya zaman sekarang jarang sekali pasangan meluangkan masa untuk mengusap dan mengurut pasangan mereka sebelum aktiviti seks.

Bahagian ini akan mengajar anda rahsia teknik urutan yang telah lenyap ditelan zaman. Hilangkan stress dan tekanan si dia dengan teknik urutan ini supaya beliau benar-benar bersedia untuk bersama anda di ranjang, sekaligus menjadikan hubungan seks lebih asyik dan nikmat.

Bekas Asmara

Kita hanya mengenali ‘love bite’, tetapi jangan terkejut kerana masyarakat silam lebih ‘advance’ dengan teknik gigitan, cakaran dan tamparan yang dikenali sebagai ‘Bekas Asmara’.

Ketahui bagaimana rahsia ilmu ‘Bekas Asmara’ ini bukan hanya digunakan ketika aktivit seks, tetapi lebih hebat lagi teknik ini akan membuatkan si dia sentiasa mengingati ‘bekas asmara’ anda walaupun ketika bejauhan, sekaligus menimbulkan perasaan senantiasa rindu dan tidak sabar-sabar untuk bertemu anda kembali..

Setelah Anda Mengamalkan Ilmu-Ilmu Yang Terdapat Di Dalam Panduan Ini, Saya Jamin :

  • Connector.

    Tiada lagi rasa bosan dan jemu di ranjang dengan posisi-posisi seks baru

    Yang akan memberikan pengalaman baru dan nikmat luar biasa, menghapuskan sama sekali rasa jemu dalam hubungan seks suami isteri.

  • Connector.

    Anda tidak perlu lagi bersusah-payah merayu dan menggoda si dia setiap kali ingin bersama

    Kerana ilmu-ilmu menggoda yang telah anda pelajari akan membuat si dia pula merayu dan tidak sabar-sabar untuk bersama anda di ranjang.

  • Connector.

    Anda akan buat si dia terkejut dengan prestasi hebat anda di ranjang

    Dengan teknik-teknik seks hebat yang telah anda pelajari, dan dijamin si dia tidak akan sama-sekali melupakan detik-detik indah tersebut!

  • Connector.

    Dan yang paling penting, hubungan suami isteri akan kembali mesra dan intim

    Kerana ilmu-ilmu ini bukan sahaja akan meningkatkan nikmat di ranjang, tetapi sudah terbukti akan mengembalikan kemesraan dan meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda berdua.

Mereka yang berpuas hati

Sangat Membantu Saya dan Isteri

Salam admin..terima kasih..saya dah download.. banyak manfaat yagn saya pelajari..terima kasih banyak-banyak, sangat membantu saya dan isteri.. keep it up.. ada apa-apa info lagi..sila share dengan saya sama..hehe..tq2.. 🙂

Testimonial Kamasutra Bergambar
28 Aug 2013

Baik, Saya Berminat!

Berapa Harganya dan Bagaimana Saya Nak Dapatkan Panduan Ini ?

Untuk pengetahuan anda, harga untuk satu Ebuku Kamasutra dijual sehingga mencecah USD15+ di Amazon.

Screenshot Kamasutra Amazon

Itu hanya harga untuk satu panduan Ebuku. Jadi jika anda ingin mendapatkan ilmu dari 4 kitab asmara silam, anda perlu berbelanja sehingga USD60+ untuk membeli 4 Ebuku!

USD60 adalah bersamaan lebih kurang RM250 jika mengikut tukaran matawang semasa. Mahal tu!

Tetapi jangan risau, saya tidak akan mengenakan harga setinggi itu, walaupun isi kandungan yang akan anda dapat daripada Ebuku Kamasutra Bergambar ini adalah sama nilainya dengan harga RM250.

Anda hanya perlu membelanjakan 12% daripada nilai 4 Ebuku yang dijual di Amazon untuk mendapatkan panduan Ebuku Kamasutra Bergambar ini.

Hanya RM30.00

Hanya RM30 Untuk satu-satunya EBuku di Malaysia yang mengandungi panduan lengkap dari 4 kitab ilmu asmara warisan silam, sepenuhnya di dalam Bahasa Melayu yang akan menjadikan anda seorang pakar asmara sebenar!

  • Connector.

    Adakah berbaloi saya buat pelaburan RM30 untuk semua panduan hebat ini?

    Ya sangat-sangat berbaloi dengan ilmu yang akan dapati dan pelajari dari panduan-panduan yang hebat ini. Melabur untuk mendapatkan ilmu tidak pernah merugikan!

  • Connector.

    Adakah panduan-panduan ini akan membantu anda meningkatkan pengetahuan ilmu seksual anda dan menjadikan anda lebih hebat diranjang?

    Sudah pasti! Ilmu-ilmu dari 4 kitab asmara silam yang terdapat di dalam Ebuku ini telah terbukti keberkesanannya dan telah diamalkan oleh seluruh masyarakat dunia, terutama ilmu-ilmu seksual di dalam Ebuku Kamasutra Bergambar yang telah dipraktikkan sejak turun temurun lagi dan telah membahagiakan ber’billion’ pasangan di seluruh dunia.

  • Connector.

    Kenapa saya memberikan panduan ini dengan harga yang sangat rendah sedangkan saya boleh menjual panduan-panduan ini secara berasingan?

    Jawapannya sangat mudah, kerana saya ingin membantu anda menambahkan ilmu yang dapat memberikan kebahagiaan sepenuhnya kepada rumahtangga anda. Ingat, ilmu-ilmu yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit adalah sukar dicari!

Jangan berlengah lagi. Klik butang tempah sekarang di bawah dan dapatkan panduan ini sekarang juga.

Himpunan
0
Kitab Asmara Silam
Dengan
0
Mukasurat Bergambar
Pilihan
0
Posisi Seks Terbaik
Hasilnya
0+
Pembeli Berpuas Hati

Mereka yang berpuas hati

Menarik Minat Suami!

Salaam. Terima Kasih. Saya tak sabar nak mula baca. Saya send pada suami, suami seorang yang kurang gemar membaca, walaupun telah banyak dan pelbagai buku saya beli untuk kami baca dan amalkan. Pada awalnya suami juga enggan izinkan saya beli pakej ini, tapi setelah dipujuk dia setuju. Saya terus send salah satu buku padanya dan dia kata seronok baca dan tak sabar nak praktikkan bila balik nanti. Ayat yang ringkas dan padat sangat mudah difahami menarik minat suami dan memberikan saya semangat untuk berusaha hehe.. Malah, suami minta juga saya send buku-buku yang lain. terima kasih. moga ilmu ini dapat dikongsi dengan baik.

Testimonial Kamasutra Bergambar
2 May 2012

Jika anda masih teragak-agak untuk membuat sedikit pelaburan yang akan membolehkan anda:

  • Connector.

    Memiliki ilmu dari 4 Kitab Asmara Silam

    Yang penuh dengan ilmu, teknik, dan tips hebat, tidak pernah didedahkan sebelum ini yang boleh anda amalkan seumur hidup anda untuk membahagiakan pasangan anda.

  • Connector.

    Mempelajari dan mendalami ilmu-ilmu asmara

    Yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas yang dijamin akan memberikan pengalaman baru yang penuh nikmat kepada hubungan asmara anda dan si dia.

  • Connector.

    Menambat kembali hati si dia

    Dengan skill baru anda di ranjang, membuatkan beliau teruja dan puas sepenuhnya ketika berasmara.

Saya pasti anda tidak akan membaca apa yang saya tulis sehingga ke sini

Saya yakin anda adalah seorang yang mahukan perubahan dan tidak akan teragak-agak untuk membuat pelaburan terhadap sesuatu yang dijamin akan menguntungkan anda pada masa depan, yang akan memberikan kebahagiaan di dalam kehidupan anda yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.

Jangan tergolong di antara golongan mereka yang lebih mementingkan wang ringgit daripada segalanya kerana wang ringgit boleh dicari, tetapi ilmu yang boleh dijamin boleh memberikan kebahagiaan adalah sukar untuk didapati.

Jangan lepaskan peluang ini dan jangan lagi teragak-agak untuk mendapatkan panduan ini. Percayalah pelaburan yang anda lakukan untuk hari ini akan memberikan manfaat yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit, sehingga ke akhir hayat!

Klik butang Tempah Sekarang di bawah dan dapatkan Panduan ini sekarang juga.