Bosan Dengan Posisi Seks Yang Sama Setiap Kali Berasmara?

Nak tahu bagaimana untuk menyelesaikan masalah anda dengan 102 Posisi Seks Unik dari 4 Kitab Ilmu Asmara Silam yang dijamin akan buat pasangan anda mengeliat kesedapan dengan nikmat yang belum pernah beliau alami sebelum ini?

bosan di ranjang

Jika anda ingin bebaskan diri anda dari belenggu kebosanan ketika berasmara dan alami pengalaman baru yang hebat kepada hubungan seksual anda, teruskan membaca kerana ini adalah satu-satunya ilmu yang anda perlukan untuk bahagiakan pasangan anda di ranjang!

Dari Meja Pengarang, 29 Aug 2015.

Assalamualaikum, dan Salam Sejahtera,

Saya pasti anda melayari laman web ini kerana anda ingin meningkatkan ilmu seks anda untuk menjadi seorang pencinta yang hebat dan membahagiakan pasangan anda sekaligus meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda.

Tetapi sebelum itu

Izinkan Saya Bertanya Soalan-soalan di Bawah:

kamasutra pasangan bosan

Adakah anda dan pasangan jemu dengan posisi-posisi seks yang sama setiap kali berasmara?

Asyik-asyik missionary, doggy style, isteri kat atas.. bosannyer..

Adakah anda dan pasangan ingin mencuba posisi-posisi baru dalam hubungan seks

Tapi tak tahu dari mana sumber untuk mendapatkan ilmu tentang posisi-posisi tersebut? Kat mana ye?…

Adakah pasangan anda mula menunjukkan ciri-ciri bosan setiap kali bersama di ranjang?

Tiada pembaharuan dalam hubungan kelamin anda. benda yang sama je setiap kali…

Jika anda menjawab TAK PUN untuk semua soalan di atas…

Sila tinggalkan laman web ini kerana anda tidak perlu ilmu asmara dari 4 kitab silam yang mengandungi 102 posisi seks, tips dan teknik lengkap di dalam Bahasa Melayu yang ingin saya berikan.

Tetapi jika SEMUA JAWAPAN ANDA IALAH “YA” !

Teruskan membaca kerana anda telah menjumpai satu ilmu yang tidak pernah didedahkan dalam Bahasa Melayu untuk anda terokai bersama pasangan anda.

Saudara dan Saudari,

Saya adalah pemilik laman web Info Seksual Melayu yang telah beroperasi sejak tahun 2008 yang memberikan tips dan nasihat berhubung ilmu seksologi di dalam Bahasa Melayu.

Sebagai pemilik laman web tersebut, saya menerima banyak soalan dan luahan hati pengunjung dengan pelbagai masalah berkaitan hubungan seks, dan antara luahan yang paling banyak saya terima ialah hubungan seks yang semakin hambar selari dengan meningkatnya usia perkahwinan…

Antara Luahan-Luahan Isi Hati Yang Saya Terima :

kamasutra pasangan bosan

Hubungan seks semakin hambar dan bosan

Dulu setiap hari ingin berasmara, kemudian setiap minggu, sekarang sebulan sekali pun susah. Dah cuba macam-macam..tapi hampa.

Hubungan seks menjadi semakin rutin.

Takde surprise langsung. Setiap kali sama jer. Saya bosan. Tolong. Dah cuba goda suami dengan macam-macam cara tapi tak berhasil.

Pasangan seringkali sibuk dan memberi pelbagai alasan ketika di ajak bersama

Jika si dia bersetuju pun seperti tidak ikhlas dan hanya seperti cukup syarat. Hasilnya tidak puas dan kecewa.

Setiap kali bersama dirasakan hanya melaksanakan tuntutan kewajipan.

Tiada lagi keintiman dan bibit-bibit cinta seperti yang dirasai ketika mula berkahwin. Walaupun tak puas tetapi pendam aje lar. Saya takut sampai satu tahap saya tidak dapat lagi memendam kekecewaan dan curang terhadap pasangan.

Dan pelbagai lagi keluhan yang saya terima dari pengunjung laman web saya yang kecewa dengan hubungan seks mereka…

Adakah anda juga menghadapi masalah yang sama?

Perkara ini tidak mengejutkan saya kerana kurangnya ilmu-ilmu seksologi yang boleh didapati di dalam Bahasa Melayu untuk dijadikan rujukan dan panduan oleh pasangan di negara kita adalah antara sebab utama yang menyumbang kepada masalah ini.

Tambahan lagi dengan berita-berita yang membimbangkan seperti:

  • 73 peratus wanita di negara ini didapati tidak mencapai kepuasan dalam aktiviti seksual mereka
  • 62 peratus lelaki Malaysia turut dikatakan tidak puas di ranjang.
  • Peratusan tersebut menunjukkan kadar yang tinggi berbanding keseluruhan tahap kepuasan seks di Asia Pasifik iaitu 57 peratus bagi lelaki dan 64 peratus bagi wanita
  • Hubungan hambar disebabkan kurang keinginan seks sama ada daripada pihak suami atau isteri
  • Isteri berasa bosan kerana suami cepat klimaks setiap kali bersama
  • Isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasme, juga menjadi masalah besar dalam rumah tangga.
  • Adegan seks dan baju tidur membosankan dikenal pasti sebagai punca kenaikan kadar perceraian.

Mengejutkan, tetapi Fakta tetap Fakta dan setuju atau tidak, jelas sekali hubungan seks adalah salah satu faktor yang memainkan peranan penting untuk meningkatkan kebahagiaan rumahtangga.
Salah satu faktor yang menyebabkan masalah-masalah ini berlaku ialah kerana masyarakat pada zaman sekarang kurang menekankan kepentingan untuk mendapatkan ilmu-ilmu seksual yang boleh membantu mengatasi masalah-masalah ini.

Berbeza dengan Masyarakat dahulu kala yang sudah sedia maklum akan masalah-masalah ini dan telah menyediakan bukan 1, tetapi empat kitab ilmu asmara untuk dipelajari dan dijadikan rujukan oleh generasi akan datang.

Kitab Ilmu Asmara Silam

Warisan Zaman Berzaman
ilmu kamasutra

Kitab Kamasutra

Kitab kamasutra adalah kitab kuno dari India yang ditulis oleh Vatsayana berdasarkan kajian beliau ke atas gerak laku seksual manusia.

Kamasutra dikatakan adalah manual seks yang tertua di dunia dan diterbitkan 400 tahun sebelum tahun Masihi.

Ilmu Kamasutra telah dijadikan rujukan mutlak oleh masyarakat dunia untuk sebarang perkara atau aktiviti berkaitan hubungan seks.

kitab ananga ranga

Kitab Ananga Ranga

Ananga Ranga adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Kalyana Malla pada kurun ke 15.

Tujuan utama Ananga Ranga ditulis adalah untuk mengekalkan kebahagiaan rumahtangga dan mengelakkan perpisahan antara suami isteri.

Oleh itu boleh dikatakan ilmu Ananga Tanga adalah amat sesuai untuk pasangan yang ingin mengekalkan kebahagiaan rumahtangga.

kitab taman harum

Kitab Taman Harum

The Perfumed Garden adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Muhammad al-Nafzawi sekitar tahun 1410 sehingga 1434.

Nama asal manual yang ditulis oleh al-Nafzawi ini ialah “The Perfumed Garden of Sensual Delight”atau dalam bahasa arabnya, “Al-rawd al-‘âtir fî nuzhati’l khâtir”.

Kitab Taman Harum dipenuhi dengan nasihat-nasihat dan panduan bagaimana untuk meningkatkan keharmonian rumahtangga melalui ilmu asmara.

kitab asmara tao

Manual Seks Tao

Manual Seks Taoist dicipta dengan tujuan utama untuk mengekalkan kesihatan pengamal ajaran Taoist.

Pengikut-pengikut ajaran Taoist percaya dengan mengamalkan seni-seni ajaran Taoist ketika melakukan hubungan seksual, mereka akan dapat mengekalkan kesihatan luaran dan dalaman, dan jika ditambah dengan senaman-senaman lain, mereka akan dapat melambatkan proses penuaan dan memberikan nafas baru terhadap hubungan rumahtangga yang hambar.

Ilmu-ilmu ini terkenal seluruh dunia dan telah diamalkan sejak turun temurun oleh masyarakat dunia. Kitab-kitab ini juga telah diterjemahkan ke dalam pelbagai Bahasa di dunia, tetapi sayang sekali tidak pernah diterjemahkan ke dalam versi Bahasa Melayu.

Sudah pasti ilmu-ilmu yang terdapat di dalam kitab ini akan dapat membantu anda untuk meningkatkan kenikmatan di dalam hubungan asmara anda sekaligus menghilangkan masalah-masalah yang melibatkan hubungan seks.

Bagaimana Jika Saya Katakan Kini Anda Boleh Mendapatkan Keempat-empat Kitab Ilmu Asmara Ini Dalam Versi Bahasa Melayu?

Memperkenalkan Kamasutra Bergambar

Edisi 2015
Kamasutra Bergambar Edisi 2015

Panduan Kamasutra Bergambar versi Bahasa Melayu (Edisi 2015) di dalam bentuk EBuku ini adalah ilmu-ilmu asmara terpilih daripada empat Kitab Ilmu Asmara turun temurun di atas yang digabungkan menjadi satu panduan ilmu asmara mutlak.

Untuk pengetahuan anda, Edisi pertama E-Buku Grafik Kamasutra Bergambar ini telah saya terbitkan pada Februari 2009 dan edisi pertama telah membantu ramai pasangan menyelesaikan masalah-masalah berkaitan hubungan seksual, dan memantapkan hubungan suami isteri.

E-Buku Kamasutra Bergambar edisi 2015 ini adalah edisi terbaru yang mengalami tambahan pelbagai isi kandungan terkini yang dijamin akan membantu anda menjadi seorang pencinta yang hebat dan memuaskan pasangan anda sepenuhnya di ranjang.

Dah Lama Cari Ebook Dalam Bahasa Melayu Ni

Tuan..email dah terima..terima kasih atas maklum balas ni..memang terbaik ebook ni..puas hati sangat-sangat walaupun baru download tadi.. dah lama cari ebook dalam Bahasa Melayu ni. Terima kasih tuan admin.

Testimonial Kamasutra Bergambar
15 Jun 2015

Rahsia Ilmu Asmara Mutlak

Panduan Ini Akan Mendedahkan Rahsia Ilmu-Ilmu Asmara Yang Telah Diamalkan Sejak Turun Temurun dan Dicipta Khas Untuk Memberikan Kenikmatan Mutlak Ketika Anda Beraksi di Ranjang

Rahsia Ilmu Kamasutra

Rahsia ilmu Kamasutra yang terkenal di dunia dan dijadikan rujukan mutlak oleh mereka yang ingin meningkatkan ilmu asmara mereka ke tahap yang lebih tinggi.

Bahagian ini akan mendedahkan kenapa Ilmu Kamasutra ini amat terkenal, dan kenapa ilmu Kamasutra ini boleh membantu anda menyelesaikan masalah-masalah seks yang sedang anda hadapi.

Pelajari juga teknik-teknik asli Kamasutra yang telah di adaptasi ke dalam pelbagai versi di serata dunia. Ini adalah ilmu hebat dalam konteks asal yang jarang diketahui umum. Bongkar rahsia ilmu Seni Asmara Kamasutra supaya hubungan seks anda lebih bermakna, hebat, dan sempurna!

Rahsia Ananga Ranga

Jika anda sedang mengalami masalah rumahtangga, ini adalah ilmu rahsia yang perlu anda pelajari. Ananga Ranga ditulis khusus untuk membantu pasangan suami isteri menyerikan kembali hubungan yang suram, dalam masa yang sama meningkatkan kebahagiaan dan nikmat berumahtangga.

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, tujuan utama Ananga Ranga diterbitkan oleh Kalyana Malla adalah untuk mengelakkan berlakunya perceraian suami isteri dengan ilmu menawan hati pasangan melalui aktiviti seksual.

Oleh itu tidak syak lagi rahsia-rahsia ilmu yang terkandung di dalam manual Ananga Ranga akan membuatkan rumah tangga akan membuatkan hubungan seks suami isteri lebih bermakna, dan dengan mudah anda akan dapat menambat kembali hati pasangan anda dengan ilmu ini.

Rahsia Taman Harum

Jika Ananga Ranga ditulis untuk mengelakkan berlakunya perceraian antara pasangan suami isteri, Taman Harum pula diterbitkan khusus untuk memberi panduan kepada pasangan bagaimana untuk menjadikan hubungan suami isteri lebih indah, seperti selamanya di alam percintaan.

Nasihat-nasihat yang terkandung di dalam panduan Taman Harum ini amat unik dan boleh membuatkan pasangan anda kembali jatuh cinta kepada anda, seperti pertemuan pertama.

Sesuai dengan namanya, Taman harum.. hubungan rumah tangga anda akan sentiasa wangi dengan cinta yang mekar, seperti di Taman yang selamanya harum dan indah.

Rahsia Seks Tao

Apa guna hubungan yang penuh dengan percintaan sekiranya kesihatan anda tidak mengizinkan? Ini adalah masalah yang akan diselesaikan melalui rahsia ilmu seks “Tao”ini.

Pengamal ilmu seks “Tao”percaya kesihatan seksual adalah kunci utama untuk menjalani kehidupan seks yang hebat dan penuh nikmat. Oleh itu ilmu yang terkandung di dalam bahagian ini adalah untuk mengekalkan kesihatan seksual untuk meningkatkan prestasi anda di ranjang.

Ilmu ini bukan sahaja akan membantu anda meningkatkan kesihatan luaran, tetapi juga kesihatan dalaman organ seksual anda dengan senaman dalaman yang unik dan berkesan. Malahan posisi-posisi seks rahsia yang terkandung di dalam panduan ini juga dicipta khusus untuk meningkatkan kesihatan seksual melalui persetubuhan.

Dalam erti kata lain, anda bukan sahaja akan menambahkan kenikmatan aktiviti seksual anda, tetapi pada masa yang sama akan meningkatkan kesihatan luaran dan dalaman dengan ilmu unik ini. Menyelam sambil minum air!

Selain teknik dan tips hebat yang terkandung di dalam keempat-empat kitab asmara ini, kitab-kitab ini juga terkenal dengan posisi-posisi seks yang unik dan telah dijadikan rujukan oleh pakar-pakar seksual dunia sebagai asas untuk memberi nasihat berkaitan aktiviti seksual.

Ini tidak menghairankan kerana kitab-kitab ini bukan dicipta sehari dua, tetapi berdasarkan pemerhatian dan kajian terperinci zaman berzaman untuk menghasilkan ilmu asmara yang hampir sempurna sebagai panduan generasi yang akan datang.

Saya telah memilih posisi-posisi seks terbaik yang telah terbukti dan dijamin akan buat pasangan anda mengalami nikmat baru yang belum pernah beliau alami selama ini.

Posisi Seks Terbaik

102 Posisi Seks Unik

Antara Posisi-Posisi Seks Hebat Yang Akan Anda Amalkan Bersama Pasangan Anda

posisi seks kamasutra posisi lotus

Posisi Lotus

Si Dara menyilangkan kakinya dan membawa kaki beliau hampir kepada perut, Si teruna kemudiannya memasukkan zakar ke dalam faraj dengan perlahan-lahan sambil melihat si dara dengan penuh kasih sayang. Pinggang dan kaki si dara hendaklah fleksibel dalam posisi ini.

Posisi ini akan membuatkan bukaan faraj melebar untuk memudahkan tusukan zakar. Posisi ini sesuai sebagai posisi pertama ketika berasmara.

posisi kamasutra posisi indrani

Posisi Indrani

Posisi ini diilhamkan daripada Dewi Indrani dan dicipta untuk memberikan tusukan zakar yang dalam, pantas dan rakus. Dalam posisi ini, si teruna disyorkan untuk melakukan tusukan dengan dalam, pantas,rakus dan laju untuk memberikan kepuasan maksima kepada si dara.

Posisi ini sesuai diamalkan pada penghujung persetubuhan kerana posisi ini akan memudahkan pasangan untuk klimaks bersama.

posisi seks ananga ranga posisi seruling sakti

Posisi Seruling Sakti

Si teruna mengiring dan mendakap si dara lalu merapatkan badan dan memasuki faraj pada sudut yang tinggi dari atas. Zakar ditujah dengan perlahan-lahan, diselang-seli dengan cumbuan dan ciuman. Tujahan kemudian dihentikan seketika seperti gembala yang menarik nafas ketika meniup seruling.

Posisi ini sesuai untuk gerakan perlahan dan penuh perasaan kasih-sayang, seperti sedang mabuk dilamun cinta.

posisi seks ananga ranga posisi pemecah dara

Posisi Pemecah Dara

Si dara mengangkat dan menarik lutut ke dada, kemudian merapatkan kaki serapat yang mungkin. Si teruna menusukkan zakar dengan perlahan-lahan ke dalam faraj.

Pada posisi ini faraj si dara berada dalam keadaan yang rapat dan ketat. Si teruna harus memastikan zakar dimasukkan dengan lembut dan perlahan-lahan ke dalam faraj untuk mengelakkan kesakitan kepada si dara, seperti pada malam pertama.

posisi seks taman harum posisi pelangi

Posisi Pelangi

Ini adalah posisi yang unik dan dapat memberikan kenikmatan yang lain daripada yang lain apabila dicuba. Sudut tusukan zakar pada posisi ini adalah unik dan berbeza dari posisi-posisi yang lain.

Si teruna boleh memegang pinggang si dara jika lebih selesa daripada menarik bahu si dara. Si dara boleh membantu meningkatkan kenikmatan si teruna dengan menambah gerakan pinggang dan punggung.

posisi seks taman harum posisi cinta mekar

Posisi Cinta Mekar

Posisi ini memberikan lebih nikmat kepada si dara dengan rangsangan pada klitoris dengan setiap gerakan. Si dara bebas memilih bagaimana ingin bergerak pada posisi ini. Gunakan gerakan naik turun, ke depan ke belakang, atau pun gerakan membulat.

Penukaran dari posisi ini kepada posisi “teruna di atas” adalah mudah, Cuma peluk pasangan dengan rapat dan gulingkan badan sehingga si teruna berada di atas.

posisi seks tao posisi rama-rama

Posisi Rama-Rama

Posisi ini dikenali sebagai posisi rama-rama kerana gerakan si dara yang menyerupai gerakan rama-rama. Jika si dara berasa letih ketika berada dalam posisi mencangkung, beliau boleh menukar kepada posisi berlutut untuk menambah variasi pada posisi ini.

Walaupun posisi ini kelihatan mudah, tetapi si dara harus bijak memainkan peranan dengan mengurut zakar si teruna dengan teknik urutan dalaman yang diajarkan sebelum ini. Ini akan membuatkan anda berdua menikmati bersama keasyikkan posisi ini.

posisi seks tao posisi ikatan jed

Posisi Ikatan Jed

Diilhamkan dari seni menyambung jed masyarakat Cina Purba, si dara mengiring dan membengkokkan sebelah kaki yang berada di atas rapat ke dada dan memegangnya dengan tangan. Si teruna kemudiannya memandu zakar ke dalam faraj si dara sambil mengangkat sedikit kaki si dara.

Si dara akan merasai zakar bergerak di dinding bawah belakang faraj, yang jarang boleh dicapai dengan posisi biasa. Ini akan memberikan sensasi dan nikmat yang baru kepada si dara.

Dan Banyak Lagi Posisi Seks Bergambar, Berjumlah 102 Posisi Seks Keseluruhan!

Sudah pasti selepas ini aktiviti seks anda lebih bermakna dengan sensasi dan nikmat baru yang anda alami daripada posisi-posisi unik dan hebat ini.

Nyata Tidak Rugi Wang Yang Dilaburkan

Syukur.. hanya itu yang mampu saya dan isteri ungkapkan. e book ini banyak membantu kami yang hanya bersama dengan beberapa posisi hingga kami merasakan permainan ini hanya meredakan nafsu sahaja. Nyata e book ini menambah lagi daya kreativiti kami dan tak sabar untuk mempraktikkan bersama. Nyata tidak rugi wang yang dilaburkan untuk kebahagiaan dan kepuasan bersama. Harap tuan teruskan dan dapat membantu pasangan lain.

Testimonial Kamasutra Bergambar
25 Feb 2015

Teknik Asmara Mutlak

Tips Dan Teknik Asmara Terbaik

Melalui Panduan Ini Juga Anda Akan Mempelajari Tips dan Teknik Hebat Seperti:

persediaan asmara lokasi asmara

Lokasi Asmara

Ketahui bagaimana untuk menyediakan lokasi berasmara terbaik untuk mewujudkan suasana ghairah dan romantik untuk menggoda si dia. Selepas ini anda tidak perlu lagi risau si dia tiada mood untuk bersama. Tips-tips yang diberikan di dalam bahagian ini akan membuatkan beliau pula yang tidak sabar untuk memulakan aksi selanjutnya.

persediaan asmara rapikan tubuhmu

Rapikan Tubuhmu

Pelajari bagaimana beberapa langkah mudah merapikan tubuh anda boleh memberi perbezaan ketara kepada reaksi si dia. Ilmu ini akan memastikan anda tidak akan mengecewakan si dia kerana anda sentiasa tampil rapi, seksi dan menggoda setiap masa.

persediaan asmara godaan asmara

Godaan Asmara

Teknik lengkap yang telah diamalkan sejak turun temurun untuk menggoda pasangan supaya ghairah si dia akan memuncak ke tahap maksima. Sudah pasti si dia anda akan cair dengan teknik menggoda anda dan akan tidak sabar-sabar untuk menggomol anda.

teknik asmara rahsia sentuhan asmara

Rahsia Sentuhan Asmara

Pelajari bagaimana untuk menyentuh si dia dengan cara yang betul dengan membongkar rahsia 12 teknik memeluk, menyentuh dan membelai. Beri pengalaman dan sensasi baru kepada si dia. Jangan pula hairan jika selepas anda mengamalkan teknik ini, si dia menjadi lebih manja dan sentiasa dibelai oleh anda.

teknik asmara ciuman asmara

Rahsia Ciuman Asmara

Ketahui bagaimana untuk mencium si dia sesempurna yang mungkin menerusi rahsia ilmu ciuman Kamasutra. Skill ciuman ini dijamin akan meruntuhkan benteng pertahanan si dia dan membuat si dia tidak sabar-sabar untuk aksi seterusnya.

teknik asmara urutan asmara

Rahsia Urutan Asmara

Pada zaman dahulu kala, para suami dilatih untuk memberikan urutan kepada pasangannya, dan para isteri pula dilatih menerima urutan si lelaki untuk mewujudkan mood asmara. Sayangnya zaman sekarng jarang sekali pasangan meluangkan masa untuk mengusap dan mengurut pasangan mereka sebelum aktiviti seks. Bahagian ini akan mengajar anda rahsia teknik urutan yang telah lenyap ditelan zaman. Hilangkan stress dan tekanan si dia dengan teknik urutan ini supaya beliau benar-benar bersedia untuk bersama anda di ranjang, sekaligus menjadikan hubungan seks lebih asyik dan nikmat.

teknik asmara bekas asmara

Rahsia Bekas Asmara

Kita hanya mengenali ‘love bite’, tetapi jangan terkejut kerana masyarakat silam lebih ‘advance’ dengan teknik gigitan, cakaran dan tamparan yang dikenali sebagai ‘Bekas Asmara’. Ketahui bagaimana rahsia ilmu ‘Bekas Asmara’ ini bukan hanya digunakan ketika aktivit seks, tetapi lebih hebat lagi teknik ini akan membuatkan si dia sentiasa mengingati ‘bekas asmara’ anda walaupun ketika bejauhan, sekaligus menimbulkan perasaan senantiasa rindu dan tidak sabar-sabar untuk bertemu anda kembali..

Setelah anda mengamalkan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam panduan ini, Saya Jamin :

Anda dan pasangan anda tidak akan bosan dengan mencuba posisi-posisi seks baru

Yang akan memberikan pengalaman dan sensasi baru sekaligus menghilangkan rasa bosan ketika berasmara.

Anda akan dapat memuaskan pasangan anda sepenuhnya ketika bersama

Dan membuat si dia tidak akan dapat melupakan detik-detik indah tersebut!

Anda akan mengejutkan pasangan anda dengan posisi-posisi seks unik yang hebat

Yang belum pernah beliau cuba sebelum ini, sudah pasti si dia akan kagum dengan kehebatan anda ketika bersama.

Anda akan membahagiakan pasangan anda dengan panduan-panduan asmara dari 4 kitab ilmu asmara silam

Yang sudah terbukti boleh meningkatkan kebahagiaan rumahtangga .

Berbaloi Sangat!

Terima kasih byk2 admin..sy sdg dload dn save satu persatu..sgt happy..dn thnks a lot sbb beri maklumbalas thadp emel sy dgn pantas dn tepat..berbaloi sgt dgn harga rm30 dn dpt plbgai ilmu yg mlebihi dr harganya..good job!!

Testimonial Kamasutra Bergambar
24 Apr 2014

Baik Saya Berminat!

Berapa Harganya dan Bagaimana Saya Nak Dapatkan Panduan Ini ?

Jika anda lihat harga untuk satu Ebuku Ilmu Asmara ini dijual pada harga mencecah sehingga USD19.90 di Amazon. Jadi USD19 x 4=USD76=RM25x.xx!

Tetapi jangan risau saya tidak akan mengenakan caj setinggi itu

Apabila Ebuku Panduan Kamasutra Bergambar ini dilancarkan pada tahun 2009, saya mengenakan harga RM80.00, laris macam pisang goreng panas. Walaubagaimanapun saya menerima banyak permintaan dari mereka yang berminat untuk mendapatkan panduan ini tetapi kurang mampu, oleh itu saya menurunkan harganya kepada RM50.00

Dan pada hari ini saya ingin memberi peluang kepada anda untuk mendapatkan Panduan ini bukan pada harga RM80.00, RM50.00, tetapi hanya RM30.00!

Hanya RM30

Untuk satu-satunya E-Buku pertama di Malaysia yang mengandungi panduan asmara lengkap di dalam Bahasa Melayu yang akan menjadikan anda seorang pakar asmara sebenar!

Tetapi Tunggu, Jangan Buat Tempahan Lagi

Lihat di bawah kerana saya ingin saya ingin memberikan lagi panduan ilmu-ilmu berkaitan hubungan suami isteri supaya anda mendapat lebih nilai untuk wang anda

8 Bonus Hebat

Pelengkap Ilmu Asmara
ebook 90 kesalahan seks

BONUS 1 - 90 Kesalahan Seks Edisi 2015

P

anduan ini akan mendedahkan kesalahan-kesalahan seks yang sering dilakukan oleh lelaki dan wanita ketika melakukan hubungan seks.

Panduan ini juga akan membuka mata anda tentang kesalahan-kesalahan yang anda lakukan, akan membuatkan anda berfikir dan berkata, “Oh, tak tahu pun perbuatan tu salah dan tak sesuai dilakukan ketika seks”.

Elakkan diri anda daripada melakukan kesalahan-kesalahan ini. Jadikan hubungan asmara anda bersama si dialebih sempurna tanpa sebarang kesalahan, sekaligus membuatkan hubungan asmara anda lebih nikmat dan mengasyikkan.

Bernilai RM20.00

ebook 101 idea asmara 2015

BONUS 2 - 101 Idea Asmara Edisi 2015

P

anduan ini mengandungi 101 Idea Asmara untuk anda realisasikan bersama si dia. Idea-idea asmara yang terkandung di dalam panduan ini bukanlah idea asmara yang biasa anda dengar.

Idea-idea ini merangkumi dari teknik mengusik dan menggoda ketika anda sedang makan bersama si dia sehinggalah kepada idea-idea nakal dan erotik sebelum berasmara.

Gunakan sepenuhnya 101 Idea Asmara di dalam panduan ini untuk meningkatkan keintiman di dalam rumahtangga anda sekaligus menjadikan kehidupan berumahtangga lebih bahagia dan ceria dengan idea-idea yang nakal dan menggoda.

Bernilai RM27.00

ebook 50 teknik foreplay 2015

BONUS 3 - 50 Teknik Foreplay Edisi 2015

P

anduan Teknik Foreplay ini mengandungi 25 Teknik Foreplay yang boleh diamalkan oleh si suami kepada isteri dan 25 Teknik Foreplay yang boleh si isteri lakukan kepada si suami. Teknik-teknik ini adalah unik dan anda akan tidak akan dapat teknik-teknik ini dari sebarang sumber-sumber penerbitan Bahasa Melayu yang lain!

Gunakan teknik-teknik ini sebelum berdayung dan lihat bagaimana pasangan anda akan mengeliat dan mengerang kesedapan dengan kehebatan teknik anda.

Jangan pula marah pasangan anda sekiranya si dia tidak tahan dan klimaks sebelum berdayung kerana kehebatan teknik-teknik ini.

Bernilai RM30.00

ebook variasi posisi asmara

BONUS 4 - Variasi Posisi Asmara Edisi 2015

P

Panduan Variasi Posisi Asmara ini adalah teknik “Advance”kepada mereka yang mahukan lebih kenikmatan daripada Posisi-Posisi Seks yang terdapat di dalam E-Buku Kamasutra Bergambar.

Ketahui bagaimana variasi posisi asmara yang dicipta khusus hasil daripada gabungan posisi-posisi seks ini dapat memberikan sensasi sepenuhnya kepada zakar dan faraj ketika berasmara sekaligus memberikan kenikmatan yang belum pernah anda dan si dia rasai ketika melakukan hubungan seks.

Anda harus mencuba sendiri variasi-variasi ini untuk merasai sensasi dan kenikmatan yang sukar untuk saya gambarkan dengan kata-kata.

Bernilai RM40.00

Dan juga panduan-panduan hebat di dalam Bahasa Inggeris yang telah saya pilih khas untuk anda lengkapkan ilmu asmara anda

BONUS 5 - Sex for Dummies

Ebook bonus sex for dummies

Panduan berbahasa Inggeris yang terkenal ini mempunyai 433 mukasurat! Menerangkan dari A sampai Z ilmu-ilmu hubungan seks dengan bahasa-bahasa yang mudah difahami supaya mereka yang baru berjinak-jinak dengan hubungan seks dapat menerokai sepenuhnya keseronokan dan kenikmatan hubungan seksual.

Bernilai: USD14.99 (RM45)

BONUS 6 - Secrets of Better Sex

Ebook secrets of better sex

Panduan ini ditulis oleh Dr. Joel D. Block, Professor berkelulusan P.H.D yang juga seorang pakar terapi seks. Panduan ini mendedahkan rahsia-rahsia yang wajib diketahui oleh setiap pasangan untuk melengkapkan ilmu hubungan seks mereka.

Bernilai: USD10.99 (RM32)

BONUS 7 - Sex Over 50

Ebuku sex over 50

Ditulis oleh Dr. Joel D. Block bersama Susan Crain Bakos. Panduan ini sesuai untuk mereka yang telah berumur, untuk mengetahui bagaimana untuk mengaplikasikan hubungan seks pada usia yang lanjut. Sesuai juga dibaca oleh mereka yang masih muda sebagai persediaan pada hari tua supaya hubungan intim anda sentiasa penuh dengan kenikmatan walaupun pada lanjut usia.

Bernilai: USD9.99 (RM30)

BONUS 8 - Complete Idiot's Guide to Amazing Sex

ebook complete idiot's guide to amazing sex

Katakan “Ya”untuk hubungan seks yang hebat! Itu lah yang cuba disampaikan oleh E-Buku yang mengandungi 830 mukasurat ini! Dengan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam E-Buku ini sudah pasti anda akan dapat meningkatkan tahap hubungan seks anda ke tahap yang lebih mengkagumkan.

Bernilai: USD19.99 (RM60)

Semua Bonus Ini Bernilai RM284.00! Saya beri Percuma kepada anda…

Tetapi anda harus bertindak segera kerana tawaran ini adalah terhad dan hanya untuk mereka yang benar-benar serius untuk meningkatkan kebahagiaan rumahtangga mereka sahaja.

Tawaran Akan Tamat Dalam Tempoh

0
Posisi Seks Unik
0
Mukasurat Bergambar
RM 0
Bonus Percuma
0
Pembeli Berpuashati

Adakah berbaloi membuat pelaburan sebanyak RM30 untuk semua panduan hebat ini?

Ya sangat-sangat berbaloi dengan ilmu yang akan dapati dan pelajari dari panduan-panduan yang hebat ini. Melabur untuk mendapatkan ilmu tidak pernah merugikan!

Adakah panduan-panduan ini akan membantu anda meningkatkan pengetahuan ilmu seksual anda dan menjadikan anda lebih hebat diranjang?

Sudah pasti! Ilmu-ilmu yang terdapat di dalam E-Buku E-Buku ini telah terbukti keberkesanannya dan telah diamalkan oleh seluruh masyarakat dunia, terutama ilmu-ilmu seksual di dalam E-Buku Kamasutra Bergambar yang telah dipraktikkan sejak turun temurun lagi dan telah membahagiakan ber’billion-billion’ pasangan di seluruh dunia.

Kenapa saya memberikan panduan-panduan ini dengan harga yang sangat rendah sedangkan saya boleh menjual panduan-panduan ini secara berasingan?

Jawapannya sangat mudah, kerana saya ingin membantu anda menambahkan ilmu yang dapat memberikan kebahagiaan sepenuhnya kepada rumahtangga anda. Ingat, ilmu-ilmu yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit adalah sukar dicari!

Saya berharap anda tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan Panduan-panduan ini kerana harga pengenalan RM30 dan bonus-bonus percuma yang saya berikan ini adalah amat terhad. Saya akan menutup tawaran ini setelah saya mencapai kuota yang saya inginkan.

Jangan kecewa nanti sekiranya anda tidak mengambil tindakan segera untuk membuat tempahan sekarang dan apabila anda kembali harga untuk panduan ini telah dinaikkan kepada harga asal RM50.00 dan bonus-bonus hebat ini telah tiada.

kamasutra bergambar payment method
Berbaloi Sangat!

Terima kasih byk2 admin..sy sdg dload dn save satu persatu..sgt happy..dn thnks a lot sbb beri maklumbalas thadp emel sy dgn pantas dn tepat..berbaloi sgt dgn harga rm30 dn dpt plbgai ilmu yg mlebihi dr harganya..good job!!

Testimonial Kamasutra Bergambar
24 Apr 2014

Jika anda masih teragak-agak untuk membuat sedikit pelaburan yang akan membolehkan anda:

Memiliki 9 panduan berkualiti tinggi...

Penuh dengan ilmu, teknik, dan tips hebat, tidak pernah didedahkan sebelum ini yang boleh anda amalkan seumur hidup anda untuk membahagiakan pasangan anda.

Mempelajari dan memdalami ilmu-ilmu asmara...

Yang tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas yang dijamin akan memberikan pengalaman baru yang penuh nikmat kepada hubungan asmara anda dan si dia.

Menambat kembali hati si dia...

Dengan skill baru anda di ranjang, membuatkan beliau teruja dan puas sepenuhnya ketika berasmara.

Saya pasti anda tidak akan membaca bebelan saya sehingga ke sini…

Saya yakin anda adalah seorang yang mahukan perubahan dan tidak akan teragak-agak untuk membuat pelaburan terhadap sesuatu yang dijamin akan menguntungkan anda pada masa depan, yang akan memberikan kebahagiaan di dalam kehidupan anda yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.

Jangan tergolong di antara golongan mereka yang lebih mementingkan wang ringgit daripada segalanya kerana wang ringgit boleh dicari, tetapi ilmu yang boleh dijamin boleh memberikan kebahagiaan adalah sukar untuk didapati.

Jangan lepaskan peluang ini dan jangan lagi teragak-agak untuk mendapatkan panduan ini. Percayalah pelaburan yang anda lakukan untuk hari ini akan memberikan manfaat yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit, sehingga ke akhir hayat!

Tawaran Akan Tamat Dalam Tempoh